برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشکده صنایع غذایی بهار

30 04 2019 21:51
کد خبر : 3806934
تعداد بازدید : 212

جشن دانش آوختگی دانشجویان دانشکده صنایع غذایی بهار در مورخ 98/2/10 با حضور دکتر علی عربی معاونت محترم توسعه مدیریت و امور پشتیبانی دانشگاه، دکتر بنی اردلان مشاور رئیس و رئیس پردیس دانشکده های اقماری، دکتر دکامی مدیر محترم امور دانشجویان، مسئولین و اعضاء محترم هیات علمی دانشکده، دانشجویان و همچنین خانواده دانشجویان دانش آموخته در محل سالن سرو دانشگاه برگزار گردید

مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی آغاز شد. سپس جناب آقای دکتر علی عربی، معاونت محترم توسعه مدیریت و امور پشتیبانی دانشگاه طی سخنانی ضمن بررسی وضعیت دانشگاه بوعلی  عنوان داشتند دانشگاه بوعلی سینا از نظر مدیریت سبز به عنوان دانشگاه برتر کشور انتخاب شده و از دانشگاه های سرآمد در حوزه های پژوهشی نیز می باشد. ایشان ابراز داشتند که دانش آموختگی ابتدای مسیر برای این عزیزان بوده و ورود به دانشگاه و فارغ التحصیل شدن نقطه عطفی در زندگی است. ایشان با اشاره به پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی از سال گذشته به توانایی دانشکده صنایع غذایی اذعان نموده و با اشاره به دانشکده بودن صنایع غذایی و استفاده از اساتید مجرب و نیز اهمیت رشته صنایع غذایی در سلامت انسان و جامعه  ابراز داشتند، از دانش آموختگان این رشته انتظارات زیادی می رود.

در ادامه جناب آقای دکتر کرمی، ریاست محترم دانشکده طی سخنانی ضمن عرض خیر مقدم به خانواده های دانشجویان به 4 سال سرمایه گذاری خانواده های محترم برای فرزندان و دلبندان خود اشاره نمودند و ضمن تبریک به جهت به بار نشستن این سرمایه ها آرزوی توفیق در مراحل بعدی زندگی برای ایشان نمودند. ریاست محترم دانشکده به فرا رسیدن روز معلم و استاد نیز اشاره کرده و از اساتید محترم و هیئت علمی دانشکده صنایع غذایی نیز بابت به خرج دادن هنر صبر و استمرار برای به ثمر نشستن سرمایه گذاری های خانواده های عزیز تشکر نموده و به ایشان تبریک عرض نمودند.

در ادامه برنامه های شاد و مفرحی نظیر اجرای موسیقی زنده سنتی، استندآپ کمدی و مسابقه  برگزار گردید. در ادامه همچنین به مناسبت روز استاد از اساتید دانشکده تجلیل و پس از آن از حضور شرکت ها و مدیران کارخانجات مختلف که در این چند سال، بار معرفی صنعت محصولات غذایی به دانشجویان را به عهده داشتند تقدیر گردید. و در انتها نیز از دانشجویان برتر آموزشی و پژوهشی با اهدای لوح تقدیر و جوایزی نیز تقدیر به عمل آمد. مراسم با ثبت عکس های یادگاری به پایان رسید.

 

اخبار مرتبط

There are no results.