برگزاری جلسه مدیران منطقه 4 ورزش دانشگاه در دانشگاه صنعتی اراک

27 May 2017
کد خبر : 3823724
تعداد بازدید : 178

در سالروز حماسه بزرگ فتح خرمشهر، جلسه مدیران منطقه 4 ورزش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به میزبانی دانشگاه صنعتی اراک و با حضور مدیران و کارشناسان منطقه در روز چهارشنبه مورخ 3-3-96 برگزار گردید ...

در سالروز حماسه بزرگ فتح خرمشهر، جلسه مدیران منطقه 4 ورزش دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به میزبانی دانشگاه صنعتی اراک و با حضور مدیران و کارشناسان منطقه در روز چهارشنبه مورخ 3-3-96 برگزار گردید.

در این مراسم پس از قرائت آیاتی از کلام وحی و پخش سرود جمهوری اسلامی ، جناب آقای دکتر نجفی ریاست محترم دانشگاه صنعتی اراک ضمن خیر مقدم به حضار و اظهار خرسندی از میزبانی جلسه، به سالروز حماسه فتح خرمشهر نیز اشاره ای داشتند و در پایان آمادگی آن دانشگاه را برای میزبانی برخی رشته های ورزشی منطقه 4 اعلام نمودند.

در ادامه جناب آقای دکتر عنبریان دبیر منطقه 4 ورزش دانشگاه ها نیز با تشکر از حضور مدیران و کارشناسان و نیز قدردانی از میزبانی شایسته دانشگاه صنعتی اراک ، وارد دستور کار اصلی جلسه گردیده و برنامه مسابقات منطقه 4 را با رایزنی و تبادل نظر با مدیران منطقه نهایی و مکتوب کردند.

برگزاری کارگاه تخصصی برای مدیران و کارشناسان حاضر تحت عنوان "اشتغال و کارآفرینی در ورزش" توسط آقای دکتر محمد رضا برومند (عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی)، بررسی مسابقات کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه های منطقه و نیز تعیین روسای انجمن های ورزشی از دیگر برنامه های این جلسه بود.