برگزاری سخنرانی علمی توسط انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری شعبه همدان

29 Aug 2017
کد خبر : 3821489
تعداد بازدید : 187

انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری شعبه همدان در تاریخ سه¬شنبه 14 شهریور ماه سال جاری سخنرانی علمی با موضوع: «توجه به حقوق بیمار در تجویز اقدامات پزشکی» برگزار می¬نماید. این سخنرانی توسط جناب آقای دکتر بیژن حاجی¬عزیزی دانشیار حقوق خصوصی دانشگاه بوعلی سینا از ساعت 16 تا 18 در سالن اجتماعات شهید ایزدی ارائه خواهد شد. شرکت در این جلسه برای کلیه دانشگاهیان آزاد است. فرم عضویت انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری در جلسه توزیع و جمع¬آوری خواهد

انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری شعبه همدان در تاریخ سه شنبه 14 شهریور ماه سال جاری سخنرانی علمی با موضوع: «توجه به حقوق بیمار در تجویز اقدامات پزشکی»   برگزار می نماید.
این سخنرانی توسط جناب آقای دکتر بیژن حاجی عزیزی دانشیار حقوق خصوصی دانشگاه بوعلی سینا از ساعت 16 تا 18 در سالن اجتماعات شهید ایزدی ارائه خواهد شد.
شرکت در این جلسه برای کلیه دانشگاهیان آزاد است.
فرم عضویت انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری در جلسه توزیع و جمع آوری خواهد  شد.

این انجمن مؤسسه ای غیرانتفاعی است که با مجوز معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت خود را برای مدت نامحدود آغاز کرده است و در حال حاضر تعداد زیادی از اساتید و دانشجویان کشور عضو این انجمن هستند. عمده فعالیت های این انجمن شامل برگزاری نشست ها  و سمینارهای مرتبط با اخلاق در سطح ملی و منطقه ای، چاپ فصلنامه علمی ـ پژوهشی «اخلاق در علوم و فناوری» (به دو زبان فارسی و انگلیسی)، ایجاد پایگاه اینترنتی (www.iranethics.ir) و تشکیل کمیته های تخصصی، اصول اخلاقی و... است.
محل اصلی فعالیت انجمن اخلاق در علوم و فناوری، تهران است و در زمستان 1390 بر اساس مصوبه هیأت مدیره انجمن تنها شعبه استانی این انجمن در همدان تأسیس گردید و جناب آقای دکتر منصور غلامی به عنوان رئیس شعبه ی همدان این انجمن انتخاب گردیدند. 
پس از تأسیس شعبه این انجمن در همدان تعداد قابل توجهی از اساتید و دانشجویان دانشگاه های استان به عضویت انجمن اخلاق در علوم و فناوری درآمدند و این انجمن با دعوت از استادان و فرهیختگان کشور در هر سال تعدادی نشست علمی و تخصصی و سخنرانی در موضوعات مرتبط با اخلاق در علوم و فناوری در شهر همدان برگزار نموده است.