برگزاری همایش پیاده روی خانواده بزرگ دانشگاه

17 Oct 2017
کد خبر : 3819644
تعداد بازدید : 182

در هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش پیاده روی خانواده بزرگ دانشگاه با مساعدت حوزه معانت محترم دانشجویی و به همت اداره کل تربیت بدنی و فوق برنامه برگزار گردید. در این همایش که با تجمع چشمگیر اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان در مقابل مزار مطهر شهدای گمنام ...

در هفته تربیت بدنی و ورزش، همایش پیاده روی خانواده بزرگ دانشگاه با مساعدت حوزه معانت محترم دانشجویی و به همت اداره کل تربیت بدنی و فوق برنامه برگزار گردید. در این همایش که با تجمع چشمگیر اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان و نیز برخی از مسئولین دانشگاه در مقابل مزار مطهر شهدای گمنام و قرائت فاتحه به ارواح طیبه شهدا برگزار گردید، دانشگاهیان ضمن پیاده روی در سایت دانشگاه و در هوای دل انگیز پاییزی، نهایتاً به باغ دانشگاه مراجعه و پس از اسقرار و مختصر پذیرایی از ایشان، جناب آقای دکتر محمّدی فر معاون محترم پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه در خصوص اهمیت ورزش و ترغیب همکاران به ورزش کردن مطالبی ایراد نمودند و به پاس قدردانی از حضور دانشگاهیان ارجمند ، جوایز همایش را افزایش دادند. در انتهای برنامه 5 دستگاه دوچرخه ، ده ها کارت هدیه یک میلیون ریالی، سیصد هزار ریالی و نیز تعدادی تی شرت ورزشی به قید قرعه به شرکت کنندگان در این همایش تقدیم گردید..

اداره کل تربیت بدنی و فوق برنامه بر خود لازم می داند که از حضورچشمگیر کلیه عزیزان دانشگاهی (مسئولین محترم ، اعضای گرامی هیات علمی ، کارکنان عزیز و دانشجویان ارجمند ) در این همایش با شکوه تقدیر و تشکر نماید.