برگزاری کارگاه ها و دوره های کوتاه مدت علمی توسط پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری

03 Jan 2016
کد خبر : 3834719
تعداد بازدید : 181

تقویم کارگاه­ها و دوره­های کوتاه مدت علمی- آموزشی سال 2016 مرکز بین­المللی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری (ICGEB) و اطلاعات تکمیلی ...

      تقویم کارگاه­ها و دوره­های کوتاه مدت علمی- آموزشی سال 2016 مرکز   بین­المللی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری (ICGEB) و اطلاعات تکمیلی ( از جمله مهلت ثبت­نام و آدرس تماس مجری هر کارگاه، ... ) در آدرس http://www.icgeb.org/meetings-2016.html قابل دسترسی می­باشد. فرم تقاضانامه در آدرس http://www.icgeb.org/course-application.html موجود است.

در این ارتباط، علاقمندان می­توانند نسبت به ارسال مستقیم تقاضانامه­ها به آدرس پست الکترونیکی مجری کارگاه مورد نظر اقدام نمایند و ارسال تقاضانامه و مدارک توسط متقاضیان به این پژوهشگاه ضروری نیست.

هزینه­های مربوط به حق ثبت­نام، اقامت و غذای شرکت کنندگان در طول روزهای برگزاری کارگاه فوق، برای متقاضیان ایرانی از سوی ICGEB تأمین خواهد شد.

به­علاوه، در صورت علاقه محققان به دریافت مرتب فراخوان­های هر یک از کارگاه­های فوق از آن مرکز، امکان ثبت­نام در لیست گیرندگان e-mail های آن مرکز در آدرس http://www.icgeb.org/meetings-and-courses.html در باکس subscribe to meetings امکان­پذیر می­باشد.