به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جشن میلاد با حضور کارمندان و خانوده ها برگزار گردید.

10 Jan 2015
کد خبر : 3842054
تعداد بازدید : 166

به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اعظم ( ص ) و امام جعفر صادق ( ع ) به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی ، مراسم جشن و مسابقه کتابخوانی ویژه همکاران گرامی و خانواده محترمشان در روز چهارشنبه 93/10/17 ساعت 16-14 در سالن اجتماعات شهید چمران برگزار گردید.

به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اعظم ( ص ) و امام جعفر صادق ( ع ) به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی ، مراسم جشن و مسابقه کتابخوانی ویژه همکاران گرامی و خانواده محترمشان در روز چهارشنبه  93/10/17  ساعت 16-14 در سالن اجتماعات شهید چمران برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم جناب آقای سعیدی، قاری بین المللی قرآن کریم، با صوتی دلنشین  به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند، که مورد توجه حضار نیز قرار گرفت، سپس حجت الاسلام و المسلمین رستمی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر اعظم ( ص ) و امام جعفر صادق ( ع )، به بیان گوشه ای از فضائل پپامبر رحمت و خاندان ایشان پرداختند و سخنان خود را با تطبیق شرایط کنونی جهان اسلام با سیره نبوی به پایان رساندند. پس از ایشان دکتر غلامی، رئیس محترم دانشگاه در سخنانی  ضمن تبریک این ایام و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم (معاونت فرهنگی و اجتماعی) جهت برگزاری منظم و دقیق مراسم، به ضرورت اینکه اعضای خانواده کارکنان باید بیشتر با محیط کاری و فضای دانشگاه آشنا شوند، نیز پرداختند. در این مراسم برنامه های متنوعی مانند اجرای سرود توسط گروه سرود نورالمهدی، اجرای مسابقه زنده بین فرزندان کارکنان و همچنین تعدادی از همکاران دانشگاه و توزیع کیک میلاد بین حضار انجام پذیرفت.

در این مراسم همچنین برگه سوالات مسابقه کتابخوانی کتاب " چه نیازی به نبی؟ " استاد طاهرزاده که پیش از این متن آن بر روی سایت معاونت قرار گرفته بود، بین حضار توزیع گردیده و پس از پاسخگوئی شرکت کنندگان، پاسخنامه ها جمع آوری و تصحیح گردید که در پایان به ده نفر از شرکت کنندگانی که پرسش نامه را بصورت کامل و صحیح پر کرده بودند، به قید قرعه جوایز ارزنده ای تقدیم گردید.

در پایان از برگزیدگان مسابقات زنده ای که در سالن انجام شده بود، نیز با اهدا جوایزی ارزنده تقدیر گردید.