بیانیه هیأت رئیسه دانشگاه بوعلی سینا به مناسبت 22 بهمن

09 Feb 2018
کد خبر : 3815084
تعداد بازدید : 199

اینک در آستانه سی و نهمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، علیرغم دشمنی ها و کارشکنی های جبهه استکبار، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با قدرت

اینک در آستانه سی و نهمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، علیرغم دشمنی ها و کارشکنی های جبهه استکبار، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، با قدرت و صلابت بی نظیر و با پشتیوانه قاطع مردم انقلابی و همیشه در صحنه و رهبری های پیامبر گونه امام راحل "قدس سره" و خلف صالح ایشان حضرت آیت الله خامنه ای پله های ترقی و تعالی را با سرعت بسیار بالایی پیموده و در جایگاه رفیعی قرار گرفته است. پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی در عرصه های علمی، فناوری، امنیتی، نظامی، رسانه ای، هنری، بین المللی و ... با عزم و تلاش همگانی بدست آمده و حفظ و ارتقاء آن ها نیز کوشش و جهاد همگانی را می طلبد. از طرف دیگر دستاوردهای عظیم و گسترده نظام اسلامی نباید مسؤولان نظام را از مشکلات و کمبودهایی که مردم عزیزما با آن مواجه هستند، غافل نماید. توجه به مشکلات مردم و تلاش هوشمندانه در جهت رفع آن ها ضربه دشمن را که قصد ایجاد تفرقه و تنش و نا امیدی از وضع موجود را دارد، خنثی نموده و مردم قدر شناس و ایثارگر ایران اسلامی را که با همه وجود از دستاوردهای نظام دفاع نموده اند همچنان امیدوار می گرداند.

اعضای هیات رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همگام مردم انقلابی همدان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت نموده و حماسه زرین دیگری را در تاریخ گرانبار‌ انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی رقم خواهند زد. حضور تک تک آحاد ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانگر وحدت، انسجام، همدلی و وفاق تمامی احزاب، جناح ها، تشکل ها و دلدادگان انقلاب اسلامی است.