تشکیل اولین جلسه ورزش کارکنان دانشگاه بوعلی سینا

16 Oct 2018
کد خبر : 3809294
تعداد بازدید : 191

اولین جلسه ورزش کارکنان دانشگاه بوعلی سینا بر اساس "آیین نامه تشکیل ورزش کارکنان دانشگاهها و موسسات آموزشی، پژوهشی و ستادی آموزش عالی کشور"، در محل دفتر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی برگزار شد.

اولین جلسه  ورزش کارکنان دانشگاه بوعلی سینا بر اساس "آیین نامه تشکیل ورزش کارکنان دانشگاهها و موسسات آموزشی، پژوهشی و ستادی آموزش عالی کشور"، در محل دفتر معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی برگزار شد.

این کمیته با هدف ایجاد شرایط مناسب برای انجام فعالیت های جسمانی در جهت ارتقاء نشاط و شادابی کارکنان شاغل در دانشگاه اعم از پرسنل اداری و اساتید تشکیل گردیده است. توضیح اینکه معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه بعنوان رئیس کمیته و مدیر تربیت بدنی دانشگاه دبیر آن خواهد بود. اعضای کمیته: دکتر فرهاد سراجی، دکترمسیب  یارمحمدی، دکتر حسن رهبانفرد، مهندس نبی الله سپهری، مهندس حسین حمدیه،آقای محمد مهدی غفاری، آقای مهدی صمدی صالح و خانم اکرم قربان زاده هستند.

در اولین جلسه کمیته، بر ضرورت و برنامه ریزی با توجه به بضاعت و امکانات موجود در تأمین سلامت و ارتقاء نشاط و شادابی نیروی انسانی مطرح و بر تلاش در عمومی کردن فعالیت ورزشی در بین کارکنان با مساعدت و هماهنگی بخش های مختلف دانشگاه تأکید گردید.