تمدید مسئولیت آقای دکتر یعقوب محمدی فر

21 Aug 2016
کد خبر : 3830999
تعداد بازدید : 207

بنا به اعلام دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه، آقای دکتر یعقوب محمدی فر طی حکمی از سوی ریاست محترم دانشگاه دو سال دیگر به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه منصوب گردیدند.

بنا به اعلام دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه، آقای دکتر یعقوب محمدی فر طی حکمی از سوی ریاست محترم دانشگاه دو سال دیگر به عنوان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه منصوب گردیدند.        

در بخشی از ابلاغ ایشان آمده است، انتظار می­ رود با هم­ فکری، همدلی و تعامل با سایر معاونت­ ها، مدیران حوزه­ های مختلف دانشگاه و نیز اعضاء محترم هیأت علمی به عنوان سرمایه ­های مهم دانشگاه، در اجرای سیاست­ های راهبردی و فرادستی از جمله سند چشم ­انداز بیست ساله، نقشه جامع علمی کشور، برنامه راهبرد دانشگاه و همچنین معنویات مقام معظم رهبری، در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گام­های مؤثری بردارید.

 لازم است با ابتکار، خلاقیت و نوآوری و بهره­ مندی از تمامی امکانات، صرفه­ جویی و حفظ بیت­ المال و اعمال سیاست­های مؤثر در بهره­ وری و کارآیی و پرهیز از هزینه­ های غیرضرور و تقویت نظم و انضباط مالی و اداری و قانونمداری، کمال همت و تلاش خود را بکار گیرید.    

دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه همچون گذشته برای این استاد ارجمند آرزوی موفقیت روز افزون می نماید