ثبت نام تقاضای وامهای دانشجویی (روزانه –شبانه –ویژه دکتری )در نیمسال دوم سال تحصیلی 96-95

19 Dec 2016
کد خبر : 3827429
تعداد بازدید : 187

پیرو بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان ( بخشنامه شماره 16771/130 مورخ 24/9/95 ) به اطلاع میرساند:

پیرو بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان ( بخشنامه شماره 16771/130 مورخ 24/9/95 ) به اطلاع میرساند:      
                ثبت نام  وامهای دانشجویی(  نیمسال دوم  سالتحصیلی 96-95) بطور مستقیم و همزمان در دانشگاههای سراسر کشور از طریق پورتال دانشجویی صندوق رفاه – سامانه پورتال فاز2 (  به آدرس اینترنتیbp.swf.ir     ) فراهم گردیده , لذا ضروری است دانشجویان متقاضی وام در نیمسال فوق درمهلت مقرر (حد اکثر تا 6 بهمن ماه جاری ) ضمن مراجعه به  پورتال نسبت به ثبت درخواستهای خود اقدام نموده و مدارک لازم را به اداره رفاه دانشجویی تحویل نمایند .
نکات مهم :
1- مطابق  بخشنامه اولویت پرداخت برحسب تاریخ  و زمان دقیق ثبت تقاضا محاسبه خواهد گردید .
2- دانشجویانی که سابقه دریافت وام در مقطع فعلی دارند پس از ورود به آدرس از دکمه ورود به پورتال فاز2  وارد شده و درخواست خود را درج نمایند.
3- دانشجویانی که درمقطع فعلی فاقد پرونده فعال در پورتال  باشند جهت ایجاد پرونده جدید و دریافت نام کاربری پس از ورود به آدرس از دکمه تشکیل پرونده در سایت وارد و نسبت به ایجاد پرونده و دریافت نام کاربری اقدام نمایند.
4- ضروری است دانشجویان درفرصت مقرر نسبت به تحویل مدارک به اداره رفاه و در صورت نیاز افتتاح حساب نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه بوعلی  و اعلام شماره حساب به اداره رفاه اقدام نمایند.
5- دانشجویان شبانه ( نوبت دوم ) در صورتیکه  معافیت از پرداخت شهریه داشته باشند ( و شهریه نامبردگان از طریق نهادهای قانونی ذیربط پرداخت می گردد ) مجاز به ثبت درخواست نبوده و در صورت درخواست و واریز وام شهریه نامبردگان به حساب مالی دانشگاه , وام شهریه مربوطه به هیچ وجه قابل استرداد به دانشجو نبوده و دانشجو ملزم به عودت وام و کارمزد آن به حساب صندوق رفاه خواهد بود.
6- دانشجویان دکتری متقاضی وام ویژه دکتری بابت سه ماهه زمستان 95 چنانچه پروپوزال مصوب نداشته باشند ضروری است فرم شماره 1 و2 بخشنامه پیوست را تکمیل نموده و به اداره رفاه تحویل نمایند و در صورتیکه پروپوزال مصوب داشته و قبلا فرمهای 1 و 2 را تحویل نموده باشند صرفا فرم شماره 3  را تکمیل و تحویل نمایند.
7- دانشجویان مقطع دکتری که تقاضای وام تحصیلی داشته باشند امکان دریافت وام ویژه دکتری را نخواهند داشت.