ثبت نام تقاضای وام های دانشجویی (روزانه و نوبت دوم و ویژه دکتری) در نیمسال اول سال تحصیلی 97-96

15 Sep 2017
کد خبر : 3820814
تعداد بازدید : 220

ثبت نام وام های دانشجویی( نیمسال اول سالتحصیلی 97-96) در پورتال دانشجویی صندوق رفاه ( به آدرس اینترنتی bp.swf.ir ) فراهم گردیده , ضروری است دانشجویان متقاضی وام در مهلت مقرر ضمن مراجعه به آدرس پورتال و ثبت درخواست وام ، مستندات و مدارک مورد نظر را ( برابر با مقررات صندوق رفاه) به اداره رفاه دانشجویی تحویل نمایند .

 ثبت نام  وام های دانشجویی (  نیمسال اول سالتحصیلی 97-96) در پورتال دانشجویی صندوق رفاه ( به آدرس اینترنتی bp.swf.ir ) فراهم گردیده , ضروری است دانشجویان متقاضی وام در مهلت مقرر ضمن مراجعه به آدرس پورتال و ثبت درخواست وام ، مستندات و  مدارک مورد نظر را ( برابر با مقررات صندوق رفاه) به اداره رفاه دانشجویی تحویل نمایند .
نکات مهم :
1- دانشجویانی که سابقه دریافت وام در مقطع فعلی دارند پس از ورود به آدرس فوق الذکر از دکمه ورود به پورتال فاز2  وارد شده و درخواست خود را درج نمایند .
2- دانشجویانی که درمقطع فعلی فاقد پرونده فعال در پورتال  باشند جهت ایجاد پرونده جدید و دریافت نام کاربری پس از ورود به آدرس فوق از دکمه تشکیل پرونده در سایت وارد شده و نسبت به ایجاد پرونده و دریافت نام کاربری اقدام نمایند.
3- ضروری است دانشجویان درمهلت مقرر نسبت به تحویل مدارک به اداره رفاه و افتتاح حساب نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه بوعلی  و اعلام شماره حساب به اداره رفاه اقدام نمایند.
4- دانشجویان شبانه ( نوبت دوم ) در صورتیکه  معافیت از پرداخت شهریه داشته باشند ( و شهریه نامبردگان از طریق نهادهای قانونی ذیربط پرداخت می گردد ) مجاز به ثبت درخواست نبوده و در صورت درخواست و واریز وام شهریه نامبردگان به حساب مالی دانشگاه , وام شهریه مربوطه به هیچ وجه قابل استرداد به دانشجو نبوده و دانشجو ملزم به عودت وام و کارمزد آن به حساب صندوق رفاه خواهد بود.
5- دانشجویان دکتری متقاضی جامانده از وام ویژه دکتری در سه ماهه بهار و سه ماهه  تابستان  حداکثر تا 29  شهریور مدارک لازم را به اداره رفاه دانشجویی تحویل نمایند.
6- دانشجویان مقطع دکتری که تقاضای وام تحصیلی داشته باشند امکان دریافت وام ویژه دکتری را نخواهند داشت.