ثبت نام طرح ضیافت اندیشه اعضای هیات علمی

11 Jun 2016
کد خبر : 3831959
تعداد بازدید : 263

ثبت نام ششمین دوره طرح ضیافت اندیشه اعضای هیات علمی از تاریخ 20 خرداد تا 1 تیر ماه سال 1395

     به اطلاع اعضای محترم هیات علمی دانشگاه بوعلی و سایر دانشگاه های کشور می رساند: ثبت نام ششمین دوره ضیافت اندیشه اساتید از تاریخ 20 خرداد تا 1 تیر ماه سال جاری از طریق سامانه ثبت نام به آدرس http://ziafatasatid.nahad.ir  در بخش درگاه ثبت نام اساتید و ورود کاربران امکان پذیر می باشد.

تذکرات مهم: ( لطفا برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتما به نکات زیر توجه فرمایید.)

1- با عنایت به ظرفیت محدود کلاس ها اولویت ثبت نام با اساتیدی است که زودتر ثبت نام کنند. در صورتی که ظرفیت یک کلاس تکمیل شود اساتید باید بر مبنای برنامه، کلاس دیگری را انتخاب نمایند که تداخل ساعتی نداشته باشد. به همین منظور برنامه کلاس ها به صورت پیوست قرار داده شده است. لازم به ذکر است دوره ششم با افتتاحیه در تاریخ 95/4/26 آغاز و در تاریخ  95/5/1 در محل برگزاری اردوی زیارتی معرفتی پایانی در شهر مقدس قم پایان می پذیرد.

2- به پیوست فهرستی قرار داده شده است که در آن اسامی شرکت کنندگان در دوره های قبلی ضیافت اندیشه اساتید (ویژه اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا) و دوره های گذرانده شده ثبت شده است. لذا قبل از ثبت نام، فهرست را مطالعه نمایید تا دوره هایی را که قبلا گذرانده اید مجددا انتخاب نکنید. همچنین در مراحل ثبت نام هنگامی  که سامانه دوره هایی که شرکت کرده اید را از شما سوال کرد، برای ثبت سوابق کارگاه هایی که در سالهای گذشته شرکت کرده و گواهی آن دریافت نموده اید را در سامانه ثبت نمایید.

3-  هر عضو هیات علمی می تواند حداکثر دو عنوان کارگاه و نه بیشتر، یعنی یک عنوان از کارگاه های ساعت 9 صبح و یک عنوان از کارگاه های ساعت 11صبح را انتخاب نماید.