جشنواره خورشید طوس به کار خود پایان داد

13 Dec 2016
کد خبر : 3827714
تعداد بازدید : 231

در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص) اختتامیه جشنواره ملی خورشید طوس با حضور مسؤولین، هنرمندان و دانشجویان از سراسر کشور برگزار شد

در آستانه میلاد پیامبر اکرم (ص) اختتامیه جشنواره ملی خورشید طوس با حضور مسؤولین، هنرمندان و دانشجویان از سراسر کشور برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح روز چهارشنبه 1395/9/24 مراسم اختتامیه جشنواره ملی خورشید طوس،  با حضور حضرت آیت ا... غیاث الدین طه محمدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، آقای دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه، اعضای محترم هیأت رئیسه دانشگاه و جمعی از اساتید، هنرمندان، نویسندگان و دانشجویان از اقصی نقاط کشور در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

در این مراسم دکتر علی اکبر عروتی موفق، معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و دبیر جشنواره ملی خورشید طوس، ضمن خیر مقدم به میهمانان گرامی این مراسم و تبریک ولادت باسعادت نبی گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع)، گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در راستای برگزاری این جشنواره در دبیرخانه مرکزی آن در دانشگاه بوعلی سینا ارائه کرد.

در این مراسم هم چنین از آیت ا... غیاث الدین طه محمدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، به خاطر اهتمام ویژه ایشان به مسائل فرهنگی دانشجویان و نیز حضور پررنگشان در برنامه های علمی و فرهنگی دانشگاه بوعلی سینا توسط آقای دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

در ادامه این مراسم پس از اجرای گروه هم خوانی و مدیحه سرایی نورالمهدی و هم چنین اجرایی نمایش ارزشی مدافعین حرم اهل بیت(ع)، از برگزیدگان این جشنواره ادبی هنری تجلیل شد.