جشنواره ورزشهای همگانی پاییزه - 1397

05 Nov 2018
کد خبر : 3808709
تعداد بازدید : 253

مهلت ثبت نام 19 لغایت 30 آبان ماه 97

مهلت ثبت نام 19 لغایت 30 آبان 97

اداره کل تربیت بدنی و فوق برنامه در نظر دارد جشنواره پاییزه مسابقات ورزشی را در بین دانشجویان برگزار نماید و همچنین جدول رشته های ورزشی مسابقات در لینک ذیل پیوست شده است و با توجه به دستورالعمل جدید اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، از این پس شرکت دانشجویان در مسابقات و رویدادهای ورزشی دانشگاهها صرفاً از طریق ثبت نام در سایت الکترونیکی به آدرسhttp://portal.saorg.ir ( سامانه جامع امور دانشجویان) امکان پذیر خواهد بود.

 

لذا از همه دانشجویان تقاضا می گردد هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام اولیه ( یک بار برای همه دوران تحصیل)به شرح ذیل اقدام نمایند.

1. با مرورگر Explorer وارد سایت فوق شوید و گزینه ثبت نام را کلیک و مشخصات خود را وارد نمایید( کد ملی، شماره همراه، آدرس پست الکترونیکی،رمز عبور و...)

2. بعد از وارد نمودن شماره همراه و ایمیل دکمه ارسال کد یا تماس را فشار دهید ، یک کد به شماره همراه و ایمیل شما به صورت سیستمی ارسال خواهد شد کدهای ارسالی را ثبت و تایید نمایید. درصورت گذشت زمان (8دقیقه) ومنقضی شدن کد ارسالی ، مجدداً نسبت به دریافت کد فعال سازی اقدام نمایید.

3. رمزعبورو تاییدیه رمز عبور باید حداقل8 کاراکتر باشد ،رمز عبور خود را برای شرکت در فعالیتهای آتی همیشه به یاد داشته باشید.

4. كد فعال سازي را وارد كرده، گزينه "صحت اطلاعات وارد شده را تاييد مي نمايم" را انتخاب نماييد، سپس به سوال امنيتي پاسخ داده و بر روي كليد ارسال كليك بفرماييد.

5. توجه داشته باشيد كه در صورت عدم مراجعه به پورتال، جهت تكميل اطلاعات، پس از مدت ١ ماه، حساب كاربري شما باطل شده و از بين مي رود.

6. پس از ثبت نام اولیه از طريق پورتال سازمان امور دانشجويان و از صفحه اصلي سايت، بر روي گزينه ورود، كليك نماييد.

7. جهت ثبت نام در مسابقات جشنواره ورزشهای همگانی پاییزه ، از منوي خدمات ، اداره تربیت بدنی و سپس جشنواره ورزشهای همگانی پاییزه را انتخاب نموده و فرم مربوطه را تکمیل نمایید. درخواست شرکت شما ثبت خواهد شد.

8. رشته های ورزشی جشنواره فوق در بخش دختران شامل رشته های بسکتبال سه نفره، والیبال سه نفره، هفت سنگ مهارتی، فریزبی، دوگانه( دوچرخه سواری و دوی با مانع)، طناب زنی، دارت و در بخش پسران در رشته های آمادگی جسمانی( کراس فیت)، والیبال سه نفره، هفت سنگ مهارتی، بسکتبال سه نفره،
طناب زنی، دوی همگانی، دوگانه( دوچرخه سواری و دوی با مانع)
طبق زمانبندی از تاریخ 97/9/3 لغایت 97/9/15 برگزار خواهد شد.

جهت مشاهده رشته های ورزشی در جشنواره به لینک ذیل مراجعه فرمایید.