جشن دانش آموختگی دانشگاه بوعلی سینا با حضور خانواده های دانشجویان

04 Jul 2017
کد خبر : 3822959
تعداد بازدید : 186

با حضور جمع کثیری از دانشجویان، خانواده های ایشان و مسؤولین دانشگاه، جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی 1392 دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد

با حضور جمع کثیری از دانشجویان، خانواده های ایشان و مسؤولین دانشگاه، جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی 1392 دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، عصر روز سه شنبه 1396/04/13 همزمان با پایان سال تحصیلی 95-96 جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی 1392دانشگاه بوعلی سینا با حضور جمع کثیری از دانشجویان، خانواده های ایشان و مسؤولین دانشگاه در سالن ورزشی شهید محبی برگزار شد.

در این مراسم دکتر منصور غلامی ریاست دانشگاه بوعلی سینا گفت: ورود به دانشگاه مقطعی است از زندگی تعدادی زیادی از جوانان در کشور ما و بخشی از زندگی ایشان را به خود اختصاص می دهد.  وی افزود: جوانان باید توجه داشته باشند که این دوره را به آسانی از دست ندهند و با بهره کافی آن را طی کنند. ریاست دانشگاه خاطرنشان کرد: دانشجویان طوری باید دوره تحصیل خود را طی کنند که در پایان آن از رضایت خاطر لازم برخوردار باشند و در رشته تخصصی خود به صورت واقعی کارشناس شوند. دکتر غلامی ادامه داد: ما آرزو داریم جوانان ما با بینش و بصیرت کافی آینده خود را ترسیم و به سوی ساختن آن با سرعت هرچه تمام تر حرکت کنند. وی هم چنین از تشکیل انجمن دانش آموختگان دانشگاه بوعلی سینا خبر داد و گفت: برنامه ریزی شده است که در سال جاری اولین مجمع عمومی این انجمن تشکیل شود و پس از انتخاب هیأت مدیره و تصویب اساسنامه، به مسائل مربوط به دانش آموختگان این دانشگاه رسیدگی کند.

در این برنامه پس از اجرای گروه موسیقی و گروه سرود و اجرای مسابقات مفرح و شاد، آقای حمید بادامی منتخب شورای شهر همدان و کارآفرین برتر استان به بیان اقدامات خود و شرکت دانش بنیان تحت مدیریت خود در جهت کارآفرینی موفق پرداخت.

در پایان نیز نفرات برتر دانش آموختگان دانشگاه به قرائت متن لوح دانش آموختگی خود پرداخته و در نهایت به آنان لوح و هدیه شد.