جشن ولادت مولای متقیان در زورخانه دانشگاه برگزار شد

11 Apr 2017
کد خبر : 3825494
تعداد بازدید : 171

اقشار مختلف دانشگاهی با حضور در زورخانه دانشگاه بوعلی سینا میلاد مولود کعبه را جشن گرفتند

اقشار مختلف دانشگاهی با حضور در زورخانه دانشگاه بوعلی سینا میلاد مولود کعبه را جشن گرفتند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، عصر روز دوشنبه 1395/1/21 اعضای هیأت علمی، کارکنان، دانشجویان و خانواده های دانشگاهیان با حضور در زورخانه پوریای ولی دانشگاه بوعلی سینا میلاد مولای متقیان حضرت امیر مؤمنان علی (ع) را جشن گرفتند.

در این مراسم هم چنین حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا، دکتر علی عربی رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه و دکتر یلفانی رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه و نایب رئیس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای کشور حضور داشتند.

در جریان برگزاری این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت امام علی (ع)، امیر مؤمنان را نمونه کاملی از صفات جمالی و جلالی خداودند متعال دانسته و افزود: می توان در عرصه های مختلف زندگی با بهره گیری از سیره و رفتار عملی این امام عزیز، زندگی بسیار قانونمند و منطبق بر اصول اخلاقی، دینی و اجتماعی را ساخته و از آرامش و آسایش زندگی بهره مند شد.

در ادامه ورزشکاران زورخانه دانشگاه به اجرای ورزش زیبای زورخانه پرداخته و با خواندن اشعاری معنوی و روح بخش به مدح امیر المؤمنین (ع) پرداختند.

در پایان پس از اجرای مسابقه بین حضار در سالن، به قید قرعه به 13 نفر از شرکت کنندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.