جلسه تودیع و معارفه رئیس قبلی و فعلی و گردهمایی دانشجویان جدیدالورود دانشکده مدیریت و حسابداری رزن برگزار شد

12 Nov 2016
کد خبر : 3829049
تعداد بازدید : 195

با حضور جمعی از مدیران دانشگاه بوعلی سینا و شهرستان رزن، جلسه تودیع و معارفه روئسای قبلی و فعلی و گردهمایی دانشجویان جدیدالورود دانشکده مدیریت و حسابداری رزن برگزار شد.

با حضور جمعی از مدیران دانشگاه بوعلی سینا و شهرستان رزن، جلسه تودیع و معارفه روئسای قبلی و فعلی و گردهمایی دانشجویان جدیدالورود دانشکده مدیریت و حسابداری رزن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، گردهمایی دانشجویان جدیدالورود دانشکده مدیریت و حسابداری رزن در مورخه چهارشنبه 19/08/95 با حضور جمعی از مدیران دانشگاه بوعلی سینا و شهرستان رزن در محل سالن اجتماعات این دانشکده برگزار گردید.

در این برنامه، آقای دکتر حسن علی عربی رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه طی سخنانی گفت: توجه به فرهنگ نه تنها وظیفه همکاران بلکه وظیفه دانشجویان نیز می باشد و بازخورد آن به جامعه و به خود آنان بر می گردد. وی با اشاره به وضعیت کلی دانشگاه در خصوص شکل گیری دانشگاه D8 اشاره کرد و عنوان داشت که دانشگاه D8 تنها دانشگاهی واقعی بین المللی است که در دل دانشگاه بوعلی سینا قرار خواهد گرفت و این دانشگاه فرصتی برای دانشجویان و اعضاء محترم هیات علمی خواهد بود. دکتر علی عربی در ادامه به رتبه دانشگاه از نظر شاخص های مختلف اشاره کرده و اظهار داشت: دانشگاه بوعلی سینا در بین دانشگاه های جامع کشور رتبه دهم را به خود اختصاص داده است. وی تاکید نمود: اگر مملکتی قرار است پیشرفت کند باید دانشگاه های آن پیش­رو باشند که این مقوله به رشد فرهنگی بر می گردد. رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه همچنین به جایگاه دانشکده مدیریت و حسابداری رزن اشاره کرده و از کلیه مسؤولین دانشگاه و شهرستان رزن که توانسته اند این دانشکده را با مدیریت و همکاری خود به جایگاه فعلی برسانند تقدیر و تشکر نمودند. وی سپس خطاب به دانشجویان این دانشکده گفت: تحصیل در دانشگاه بوعلی سینا برای شما فرصت مغتنمی است و شما می توانید ضمن مشخص کردن حد و مرزها در کنار درس و تحصیل به مسائل فوق برنامه نیز بپردازید.

در ادامه، جناب آقای دکتر سهرابی رئیس سابق دانشکده، طی سخنانی گزارش عملکرد مدیریت 5 ساله خود را به سمع و نظر حاضرین رسانده و سپس آقای دکتر کریم نادری مهدیی رئیس جدید این دانشکده به اهداف آموزشی و پژوهشی پیش روی این دانشکده اشاره کرده و افق روشنی را برای آینده آن ترسیم نمود.

در پایان با اهداء سپاس نامه از خدمات ارزنده آقای دکتر سهرابی در طول مدت تصدی ریاست این دانشکده، تقدیر به عمل آمد و برای آقای دکتر نادری آرزوی موفقیت در انجام امور مربوطه گردید.