جلسه تودیع و معارفه مسئول سابق و جدید پایگاه بسیج کارمندی شهید امینی دانشگاه بوعلی سینا با حضور ریاست محترم دانشگاه

05 Sep 2015
کد خبر : 3838169
تعداد بازدید : 168

تودیع و معارفه مسئول سابق و جدید پایگاه بسیج کارمندی شهید امینی با حضور ریاست محترم دانشگاه، فرمانده بسیج سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان و اعضاء پایگاه شهید امینی برگزار شد.

تودیع و معارفه مسئول سابق و جدید پایگاه بسیج کارمندی شهید امینی با حضور ریاست محترم دانشگاه، فرمانده بسیج سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان و اعضاء پایگاه شهید امینی برگزار شد.

جلسه تودیع و معارفه مسئول سابق پایگاه بسیج کارمندی شهید امینی دانشگاه بوعلی سینا جناب آقای شعبان محمدی و مسئول جدید این پایگاه جناب آقای مهدی صمدی صالح با حضور دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه، سرهنگ سید رضا موسوی فرمانده بسیج سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان و اعضاء پایگاه شهید امینی برگزار شد.

درابتدای این جلسه دکتر منصور غلامی رئیس دانشگاه بوعلی سینا ضمن گرامیداشت یاد شهدای دانشگاه بوعلی سینا و تشکر از حضور میهمانان حاضر در جلسه، از زحمات آقای شعبان محمدی مسئول سابق پایگاه بسیج شهید امینی  در عرصه های مختلف جهادی و فرهنگی قدردانی نموده و ایشان و اعضای پایگاه را از ذخایر فرهنگی دانشگاه قلمداد کردند. رئیس دانشگاه بوعلی سینا وظیفه فرهنگی را از رؤوس مسئولیت ها برای همگان دانسته و افزود: ما خوشحالیم که مجموعه بزرگی از همکاران ما در دانشگاه بوعلی سینا از ایثارگران هستند و این از سرمایه های انسانی و معنوی دانشگاه محسوب می شود.

در ادامه سرهنگ سید رضا موسوی فرمانده بسیج سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان با قدردانی از حضور دکتر غلامی رئیس دانشگاه بوعلی در این جلسه و حمایت های پدرانه ایشان از مجموعه بسیج دانشگاه و راهنمایی های صمیمانه در انجام امور، از مسئول سابق پایگاه شهید امینی به خاطر زحمات بی دریغ شان تشکر نموده و به مسئول جدید این پایگاه به خاطر قبول این مسئولیت  تبریک گفته و تشکر نمودند.وی با اشاره به حدیث شریف نبوی بسیجیان را شیعیان و یاری کنندگان دین مبین اسلام شمرده و گفت: این جمع بدون اینکه با یکدیگر رابطه خویشاوندی داشته باشند کارهای بزرگی انجام می دهند.موسوی با ذکر این نکته از مقام معظم رهبری که " جنگ هنوز ادامه دارد " خاطرنشان کرد که خاکریزها و جایگاه جنگ تغییر کرده است.

درپایان دو لوح تقدیر  از طرف دکتر منصور غلامی ریاست دانشگاه بوعلی سینا و بسیج سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان به آقای شعبان محمدی و نیز حکم مسئولیت فرماندهی پایگاه بسیج شهید امینی دانشگاه بوعلی سینا به آقای مهدی صمدی صالح اعطا شد.