جلسه شورای مدیران شاهد و ایثارگر منطقه ۴ در دانشگاه بوعلی سینا

05 Jan 2018
کد خبر : 3816164
تعداد بازدید : 188

دانشگاه بوعلی سینا میزبان نشست شورای مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۴ کشور بود.

دانشگاه بوعلی سینا میزبان نشست شورای مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۴ کشور بود.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه ۹۶ نشست شورای مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۴ کشور در سالن شهید ایزدی برگزار شد.

در این نشست دکتر یعقوب محمدی فر سرپرست دانشگاه بوعلی سینا گفت: منطقه بندی دانشگاه های کشور از حدود چهار سال پیش شکل گرفت و هدف اصلی آن، هم افزایی و همفکری دانشگاه ها در جهت رفع مشکلات و مسائل جاری دانشگاه هاست. وی اظهار کرد: دفاتر شاهد و ایثارگر، دفاتری صرفا اداری نیست، بلکه در آن اهداف عقیدتی و ارزشی مطرح است. ریاست دانشگاه خاطرنشان کرد: جنس دانشگاه ها و مشکلات و مسائل آن ها با یکدیگر متفاوت است و در این مناطق می شود در جهت حل این مشکلات گام برداشت. وی افزود: باید هراز گاهی کارهای خود را ارزیابی کنیم و ببینیم که چه عملکردی داشتیم و آیا این عملکرد مثبت بوده است یا نه و باید در این راستا نقاط ضعف و قوت را شناسایی و در راستای رفع مشکلات و تقویت قوت ها حرکت کنیم.

در این نشست هم چنین دکتر ناصر عارف مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان بیان کرد: ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه بوعلی سینا از فعالترین دانشگاه های استان و کشور است و خدمات شایسته ای به این دانشجویان ارائه می کند.
وی هم چنین افزود: بنیاد شهید استان در جهت رفع مسائل و مشکلات این دانشجویان عزیز از هیچ کمکی فروگذار نمی کند.

در ادامه این نشست مدیران شاهد و ایثارگر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۴ کشور به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل منطقه پرداختند.