جلسه مشترک رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه با مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم

21 Oct 2016
کد خبر : 3829544
تعداد بازدید : 163

آقای دکتر علی عربی در جلسه ای مشترک با سرکار خانم دکتر بروجردی علوی در جهت هماهنگی هرچه بیشتر امور به گفتگو نشستند.

آقای دکتر علی عربی در جلسه ای مشترک با سرکار خانم دکتر بروجردی علوی در جهت هماهنگی هرچه بیشتر امور به گفتگو نشستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح روز یکشنبه 1395/7/25 آقای دکتر حسن علی عربی رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا با حضور در اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با سرکار خانم دکتر مهدخت بروجردی علوی مدیرکل محترم روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و نیز جناب آقای دکتر بایبوردی معاون محترم مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم به گفتگو نشستند.

در این نشست، آقای دکتر علی عربی، به بیان انتظارات دانشگاه از آن اداره کل در راستای تسهیل امور و حمایت های ممکن و موجود پرداخت. وی در ادامه خواستار هماهنگی دوسویه بیش از پیش بین این دو مجموعه شده و افزود: نمود فعالیت های روابط عمومی در دانشگاه و تأثیر گذاری آن بر مخاطبان، در نهایت باعث سربلندی همه مسؤولین نظام مقدس جمهوری اسلامی می گردد. ایشان در پایان گفت: تلاش ما این است تا بتوانیم قدم مؤثری در راستای تحقق اهداف وزارت علوم و دانشگاه بوعلی سینا برداریم و این مهم محقق نخواهد شد مگر با حمایت مسؤولین وزارت متبوع.

سرکار خانم دکتر مهدخت بروجردی علوی مدیرکل محترم روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این نشست ضمن تبریک به مناسبت انتصاب آقای دکتر حسن علی عربی به سمت رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا و آرزوی توفیق برای ایشان در این مسؤولیت مهم، افزود: نقش روابط عمومی همواره و در همه جا محسوس بوده و انتظار می رود دانشگاه بوعلی سینا همچون گذشته در این زمینه موفق عمل کند. وی اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف و برنامه های پیش روی دانشگاه بوعلی سینا، هرگونه حمایت از جانب مجموعه اداره کل روابط عمومی وزارت علوم مضایقه نخواهد شد و از فعالیت های آن دانشگاه در راستای هرچه بهتر شدن عملکرد روابط عمومی استقبال خواهیم کرد.