جلسۀ ستاد برگزاری چهاردهمین آیین نکوداشت دانش آموختگان غیرایرانی

15 May 2016
کد خبر : 3832574
تعداد بازدید : 162

ستاد برگزاری چهاردهمین آیین نکوداشت دانش آموختگان غیرایرانی با حضور دبیر همایش و اعضای کمیته های اجرایی، برنامه خود را برای برگزاری این مراسم بزرگ ملی نهایی کرد.

به گزارش کمیتۀ روابط عمومی آیین نکوداشت، ظهر روز یکشنبه 26/2/1395 جلسۀ هماهنگی ستاد برگزاری چهاردهمین آیین نکوداشت دانش آموختگان و نهمین جشنوارۀ فرهنگ ملل دانشجویان غیرایرانی، با حضور دکتر منصور غلامی ریاست دانشگاه بوعلی سینا، دکتر صمدی  نمایندۀ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، دکتر سید رسول عمادی معاون دانشجویی دانشگاه و دبیر اجرایی آیین نکوداشت، اعضای هیأت رئیسۀ دانشگاه و مسئولین کمیته های اجرایی در سالن جلسات شهید ایزدی برگزار شد.

در این جلسه، دکتر منصور غلامی ریاست دانشگاه بوعلی سینا، ضمن تشکر از عوامل اجرایی آیین نکوداشت، ضرورت برگزاری این جلسه را بنا به نقایص و کمبود های موجود در کار و هماهنگی بهتر امور لازم دانسته و گفت: این مراسم به خاطر بعد ملی و فراملی، برای دو دانشگاه بوعلی سینا و علوم پزشکی به عنوان برگزار کننده، جایگاه خوبی را ترسیم خواهد کرد. وی افزود: با حضور دانشجویان و دانش آموختگان غیرایرانی و هم چنین سفرای کشورهای شرکت کننده در همایش در همدان و دو دانشگاه اصلی این استان، فضایی برای قضاوت صحیح شرکت کنندگان از همدان و دانشگاه های همدان ایجاد خواهد شد. دکتر غلامی هم چنین معرفی دو دانشگاه را یکی از اولویت ها دانسته و خاطرنشان کرد: توانمندی های علمی و پژوهشی دانشگاه باید به صورت مکتوب و مجازی در معرض میهمانان قرار بگیرد، چون یکی از اهداف جانبی برگزاری این مراسم جذب مناسب دانشجویان خارجی برای دانشگاه در آینده خواهد بود که باید تمام توان خود را در این زمینه به کار بگیریم.

در ابتدای این جلسه دکتر سید رسول عمادی معاون دانشجویی دانشگاه و دبیر اجرایی چهاردهمین آیین نکوداشت دانش آموختگان و نهمین جشنوارۀ فرهنگ ملل دانشجویان غیرایرانی، ضمن تشریح شرح وظایف کمیته ها، گزارشی از فعالیت های اجرایی و عملیاتی صورت گرفته ارائه نمودند.

دکتر عروتی موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و مسئول کمیتۀ فرهنگی و فوق برنامه آیین نکوداشت نیز در این نشست گفت: برنامۀ گردشگری متنوعی برای میهمانان در نظر گرفته شده است که در مدت اقامت ایشان در همدان، مناطق تاریخی و تفریحی شهر و استان همدان را بازدید خواهند نمود و امیدواریم میهمانان عزیز اوقات خاطره انگیزی را در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین تجربه کنند. وی هم چنین از برگزاری نمایشگاه فرهنگ ملل دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه بوعلی سینا خبر داد و افزود: این نمایشگاه با حضور چهل کشور از اقصی نقاط جهان، صبح روز پنجشنبه 30 اردیبهشت 1395 آغاز به کار خواهد کرد که دانشجویان غیرایرانی دانشگاه های کشور در آن، محصولات و مسائل فرهنگی خود را عرضه کرده و به معرض نمایش بازدیدکنندگان می گذارند.