حضور مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه در نمایشگاه شرکت های نوپا و استارتاپی کشور (فن بازار ملی)

25 Dec 2018
کد خبر : 3849614
تعداد بازدید : 184

مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه در نمایشگاه شرکت های نوپا و استارتاپی کشور که از تاریخ 3/10/1397 لغایت 6/10/1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد، با ارائه چهار ایده در قالب سه شرکت فناور حضور یافته است.

مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه در نمایشگاه شرکت های نوپا و استارتاپی کشور که از تاریخ 3/10/1397 لغایت 6/10/1397 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد،  با ارائه چهار ایده در قالب سه شرکت فناور حضور یافته است.

     این نمایشگاه با حضور صدها استارتاپ فعال در حوزه های مختلف فناوری و رویداد سه روزه ارائه طرح های برگزیده به سرمایه گذاران جهت جلب نظر ایشان و جذب سرمایه  برگزار می گردد. همچنین در سه روز اول این رویداد، 10 طرح برگزیده توسط متخصصان برای سرمایه گذاران تشریح می شود و سپس طی جلسات مذاکره رودر ، مراحل بعدی جلب نظر و جذب سرمایه انجام خواهد شد. نکته حائز اهمیت در تمام این سه رویداد اعطای گرنت وزارت علوم به طرح هایی است که در ایام نمایشگاه موفق به جذب سرمایه گذار می شوند.

     شرکت های فناور تحت حمایت این مرکز که در نمایشگاه حضور دارند عبارتند از: شرکت رایان پژوهان الکترونیک هگمتانه با ارائه دو محصول " سامانه ردیابی خودرویی، اشخاص و اشیاء"  و "سامانه سخت افزاری و نرم افزاری پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی و اتوبوس"، شرکت توسعه نرم افزار آبان فناور با ارائه محصول "اپلیکیشن خبری وندیک" و بازی های رایانه ای شیواتیر و خانواده جامبو و شرکت ایده پردازان سولارسازه با محصول "پایه های پیش ساخته بتنی نگهدارنده پنل های نیروگاه خورشیدی با قابلیت تنظیم زاویه".

علاقمندان می توانند در تاریخ های یاد شده از آخرین دستاوردهای فناورانه شرکت های مستقر در پارک های  علم و فناوری و مراکز رشد کشور و غرفه مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه بوعلی سینا در محل نمایشگاه بین المللی تهران بازدید بعمل آورده و در مورد آخرین دستاوردهای پروژه های مذکور و سایر فناوری های ارائه شده در نمایشگاه کسب اطلاع نمایند.