دانشجویان دختر شطرنج باز نایب قهرمان شدند

06 Feb 2018
کد خبر : 3815159
تعداد بازدید : 196

تیم شطرنج دانشجویان دختر دانشگاه نایب قهرمان مسابقات منطقه 4 ورزش دانشگاه ها شدند

مسابقات شطرنج  دانشجویان دختر منطقه 4 ورزش کشور  با شرکت پنج تیم از دانشگاه های بین المللی امام خمینی، ملایر، قم، صنعتی اراک و بوعلی سینا از تاریخ چهاردهم لغایت نوزدهم بهمن ماه سالجاری  به میزبانی دانشگاهِ صنعتی اراک برگزار گردید.


تیم شطرنجِ دختران دانشگاه بوعلی سینا ، مرکب از بازیکنان:

رومینا حیدریان، پگاه طهماسبی، سعیده گنجعلی، پرنیان منصوری به مربی گری و سرپرستی ایرج صباح در این دوره شرکت داشت.

 بازیهای تیمی استاندارد، به روش سیستم دوره ای تیمی، با زمان بندی فیشر، در سه  دور برگزار گردید. در پایان این مسابقات، پس از انجام 24 مسابقه ی تنگاتنگ، تیم دانشگاه اراک،  قهرمان این بخش از مسابقات شد و مستقیم به المپیاد کشوری راه یافت. تیم دانشگاهِ بوعلی سینای با کسب 9 امتیاز، نایب قهرمان مسابقات شد و دانشگاه ملایر در جایگاه مقام سوم ایستاد.

شطرنجبازانِ دخترِ  دانشگاه در بخشِ مسابقات قهرمانی میزهای چهارگانه نیز یک مدال طلا  و 3  مدال نقره را تصاحب کردند.

 همچنین پگاه طهماسبی، از دانشگاه بوعلی سینا موفق شد در کمال اقتدار، با شکست دادن کلیه ی حریفان و با کسبِ  9 امتیاز  از  9 مسابقه، قهرمان بازی های بلیتس شده و مدال طلای این بخش  را از آن خود نماید. لازم به ذکر است، پگاه طهماسبی، جوازِ حضور در مسابقات بلیتتس المپیاد دانشجویان کشور را نیز دریافت نمود.

 رومینا حیدریان نیز نایب قهرمان بخش سریع مسابقات شد و مدال نقره را از آنِ خویش نمود. پگاه طهماسبی دیگر شطرنجباز تیم بوعلی سینا مقام سوم را بدست آورد.