دانشگاهیان از گزینه پیشنهادی وزارت علوم حمایت کنند

21 Oct 2017
کد خبر : 3819494
تعداد بازدید : 189

رئیس دانشگاه تهران: اقدامات بسیار مناسب و مطلوبی در دوره ریاست دکتر غلامی در دانشگاه بوعلی سینا روی داده و وی اطلاع کاملی از وضعیت آموزش عالی کشور دارد.

رئیس دانشگاه تهران: اقدامات بسیار مناسب و مطلوبی در دوره ریاست دکتر غلامی در دانشگاه بوعلی سینا روی داده و وی اطلاع کاملی از وضعیت آموزش عالی کشور دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا و به نقل از ایرنا، دکتر محمود نیلی احمد آبادی ریاست دانشگاه تهران، با اشاره به معرفی آقای دکتر منصور غلامی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دکتر غلامی فردی است که دو دوره رییس دانشگاه بوعلی سینا بوده و تجربیات خوبی در آموزش عالی دارد. وی گفت: اقدامات بسیار مناسب و مطلوبی در دوره ریاست غلامی در دانشگاه بوعلی سینا روی داده و ایشان اطلاع کاملی از وضعیت آموزش عالی کشور دارد و امیدوارم در این سمت نیز موفق باشد. رئیس دانشگاه تهران افزود: تمامی افرادی که سابقه مدیریتی در دانشگاه های بزرگ کشور را دارند، می توانند در عرصه های کلان خدمتگزاری کنند و به سبب تجربه ای که وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در مدیرت کلان دانشگاه ها دارد، می تواند در آموزش عالی کشور مفید باشد. وی ادامه داد: این یک فرصت بسیار مغتنم و ارزشمند برای وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم است تا با توجه به تجربیات گذشته خود، با مسائل کلان آموزش عالی نیز آشنایی بیشتری پیدا کند. دکتر نیلی احمدآبادی خاطرنشان کرد: معتقدم باید همه به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم کمک کنیم و بدنه کارشناسان آموزش عالی کشور در این راستا از هیچ یاری و همفکری دریغ نکند. وی تصریح کرد: امیدوارم با انتخاب دکتر منصور غلامی به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دولت دوازدهم، شاهد بازگرداندن اختیاراتی که از دانشگاه ها در گذشته سلب شده بود، باشیم و مراکز آموزش عالی کشور در سیاستگذاری های خود فعال تر شوند.