دانشگاه بوعلی سینا میزبان سوّمین جلسه مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه 4 کشور

11 Oct 2017
کد خبر : 3819899
تعداد بازدید : 193

سوّمین جلسه مدیران تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 4 به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا در روز چهارشنبه 96/7/18 در سالن جلسات اداره کل تربیت بدنی برگزار گردید. در این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام نور آغاز گردید، آقای دکتر عنبریان دبیر منطقه ضمن خوش آمدگویی به حضار، در خصوص المپیاد سال آینده مختصر توضیحی دادند و سپس ...

سوّمین جلسه مدیران تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی منطقه 4 به میزبانی دانشگاه بوعلی سینا در روز چهارشنبه 96/7/18 در سالن جلسات اداره کل تربیت بدنی برگزار گردید.

در این جلسه که با تلاوت آیاتی از کلام نور آغاز گردید، آقای دکتر عنبریان دبیر منطقه ضمن خوش آمدگویی به حضار، در خصوص المپیاد سال آینده مختصر توضیحی دادند و سپس به بحث و تبادل نظر در خصوص دستور اصلی جلسه یعنی بررسی جزئیات برگزاری مسابقات دانشجویان منطقه دز سال جاری پرداخته شد. در ادامه مدیران محترم به ارائه نظرات و پیشنهادات خود (از جمله: سرانه تجهیز تیم ها، حق ورود شرکت تیم ها در مسابقات، مکاتبات لازم با وزارتخانه، برگزاری همزمان برخی رشته های ورزشی، میزان کمک هزینه دبیرخانه به دانشگاه های میزبان مسابقات و ...) پرداختند و مواردی از آنها به تصویب رسید.