دبیر کل سازمان همکاری اقتصادی D – 8 طی نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه

24 Jul 2018
کد خبر : 3811664
تعداد بازدید : 216

دبیر کل سازمان همکاری اقتصادی D – 8 طی نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه، مراتب تشکر و قدردانی خود را بابت میزبانی صمیمانه دانشگاه بوعلی سینا در زمان حضور در شهر همدان و دانشگاه بوعلی سینا درروزهای 24 و 25 تیرماه اعلام نمودند.

دبیر کل سازمان همکاری اقتصادی D – 8 طی نامه ای خطاب به رئیس دانشگاه، مراتب تشکر و قدردانی خود را بابت میزبانی صمیمانه دانشگاه بوعلی سینا در زمان حضور در شهر همدان و دانشگاه بوعلی سینا درروزهای 24 و 25 تیرماه اعلام نمودند.

متن انگلیسی نامه جناب آقای کوشاری دبیرکل سازمان، خطاب به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و رئیس دانشگاه بوعلی سینا و ترجمه فارسی آن به شرح ذیل است:

سازمان همکاری اقتصادی D-8

تذکاریه غیررسمی شماره : PRJ/18/254/1

موضوع : نامه به رییس محترم دانشگاه بوعلی سینا

دبیرخانه سازمان همکاری اقتصادی D-8 با اعلام قدردانی از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، مفتخر است این نامه را از طرف دبیرخانه سازمان همکاری اقتصادی D-8 به رییس دانشگاه بوعلی سینا جناب پروفسور یعقوب محمدی فر تقدیم نماید.

دبیرخانه از وزارت امور خارجه تقاضا دارد تا این نامه را به مقصد ابلاغ نمایند.

دبیرخانه سازمان، فرصت را مغتنم می شمارد و عالی ترین مراتب ابراز احترام خود را به وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تقدیم می دارد.

به نام خداوند بخشنده و مهربان

جناب آقای پروفسور محمدی فر

رییس دانشگاه بوعلی سینا، همدان

باعث افتخار و خوشبختی است که از حضرتعالی و از طریق شما از تمامی اعضای هیات علمی و کارکنان آن دانشگاه به دلیل استقبال گرم از اینجانب و هیأت همراه طی دیدار رسمی در 17 ژوئیه 2018 در دانشگاه بوعلی سینا در شهر همدان کمال تشکر را داشته باشم. فرصت را مغتنم میشمارم و از جنابعالی بابت ابتکار میزبانی دانشگاه بین‌المللی D-8 در شهر همدان که از پتانسیل بالای جهانگردی و غنای تاریخی فراوان برخوردار است، تشکر میکنم.

من اطمینان دارم که تاسیس دانشگاه بین المللی D-8 همکاری میان دول عضو در حوزه علوم و تکنولوژی را نهادینه ساخته و تقویت خواهد کرد و باور عمیق دارم که پیوند دانشگاه بین المللی D-8 با دانشمند بزرگ جهان اسلام، بوعلی سینا، به موفقیت این پروژه کمک خواهد کرد.

از خداوند متعال می‌خواهم که شما، خانواده محترمتان و مردم بزرگ ایران را مورد لطف و عنایت خود قرار دهد و امیداورم که این روحیه همکاری بتواند خوشبختی، موفقیت و شادی را در بین کشورهای عضو به همراه داشته باشد.

پروفسور عزیز، عالی ترین مراتب ابراز احترام من را پذیرا باشید.

داتو کو جعفر کوشاری

سفیر