در هفته تربیت بدنی برگزار شد

24 Oct 2016
کد خبر : 3829394
تعداد بازدید : 251

به مناسبت هفته تربیت بدنی از دانشجویان برتر علمی پژوهشی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

به مناسبت هفته تربیت بدنی از دانشجویان برتر علمی پژوهشی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، عصر روز یکشنبه 2/8/1395 همزمان با هفته گرامیداشت تربیت بدنی با حضور اعضای هیأت علمی و دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه بوعلی­سینا، از دانشجویان برتر علمی پژوهشی این دانشکده تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم که در زورخانه پوریای ولی دانشگاه بوعلی­سینا برگزار شد، آقای دکتر علی یلفانی رئیس دانشکده علوم ورزشی و نائب رئیس فدراسیون ورزش­های پهلوانی و زورخانه­ای کشور ضمن گرامیداشت ایام محرم و خیر مقدم به میهمانان گرامی، ورزش و تربیت جسم و روح را از اولویت هر انسان دانسته و افزود: وظیفه ما به عنوان متولی علمی ورزش بسیار مهم بوده و باید تلاش خود را در جهت اصلاح و معرفی صحیح ورزش به کار گیریم. وی خاطرنشان کرد: تحولات ورزشی با ریشه علمی- پژوهشی باید از دانشگاه سرچشمه گرفته و به لایه­های مختلف جامعه تعمیم یابد. رئیس دانشکده علوم ورزشی دانشگاه با اشاره به اهمیت هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: به منظور توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت جامعه به ورزش­های همگانی لازم است تا در ایام سال، بخصوص این هفته، گام­های مؤثری در تحقق این مهم برداشته شود.

در این برنامه از حدود 30 نفر از دانشجویان برتر علمی پژوهشی در مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی با اهداء لوح تقدیر و هدیه قدردانی گردید.

در پایان ورزشکاران زورخانه پوریای ولی دانشگاه که همه از کارکنان و دانشجویان دانشگاه هستند به اجرای ورزش زیبای زورخانه­ای و پهلوانی پرداختند.