دعوت ازهمکاران دانشگاهی برای شرکت درراهپیمایی روز قدس

30 05 2019 07:20
کد خبر : 3806469
تعداد بازدید : 211

دکتر یعقوب محمدی‌فر با صدور پیامی، دانشگاهیانِ دانشگاه بوعلی سینا را به شرکت در راه‌پیمایی روز قدس دعوت کردند؛ متن پیام بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن‌الرحیم»
روز جهانی قدس یکی از ارزنده‌ترین مناسبت‌های وحدت‌طلبانۀ جهان اسلام است که ریشه در تفکراتِ دوراندیشانه و آرمان‌گرایانۀ امام خمینی(ره) دارد؛ انتخاب هوشمندانۀ آخرین جمعۀ ماه مبارک رمضان، برای این روز بزرگ تاریخی، سبب ایجاد اتحاد و انسجام صف‌های مسلمانان در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام و خصوصاً رژیم مجعول صهیونیستی است. به عبارت دیگر، روز جهانی قدس، یک مناسبت فراملّی است که همۀ مرزهای جغرافیایی و قلمروهای سیاسی را درنوردیده و برای آحاد مسلمانان، اتحاد و وحدت کلمه را در زیر پرچم واحدِ اسلام ناب محمدی معنایی تازه بخشیده است. بی‌شک، روز جهانی قدس، روزِ افشای سرشت و ذاتِ خبیثِ رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی است؛ روزی که هر انسان آزاده‌ای، خصوصاً پیروان راستین پیامبر اسلام(ص)، به ندای وجدان بیدار خویش پاسخ می‌گوید و در حمایت از مبارزۀ آزادی‌خواهانه‌ی ملت ستم‌دیدۀ فلسطین، در اجتماعِ حامیان و پاسدارانِ شرافت انسانی و دوست‌داران رهایی قدس شریف و مردم فلسطین از بند اسارت، حضوری آگاهانه و اثربخش خواهد داشت. اکنون که توطئه‌های جدیدی همانند طرح موذیانۀ «معاملۀ قرن» از سوی دولت آمریکا در مجامع بین‌المللی در حال ارائه شدن است، و این طرح مضحک، هدفی را جز خاموش کردن موج استکبارستیزی و خنثی کردن موفقیّت‌های بزرگ مسلمانان برای آزادی کامل قدس مقدس، دنبال نمی‌کند؛ ارزش و اهمیت روز قدسِ امسال بیش از پیش برای مسلمانان آشکار و مشخص است.
 اینجانب ضمن بزرگ‌داشت روز جهانی قدس؛ همۀ مردم ایران، به‌ویژه استادان، دانشجویان و کارکنان خدوم دانشگاه بوعلی‌سینا را به شرکت در راه‌پیمایی بزرگ روز قدس دعوت می‌نمایم و از خداوند منّان آزادی قدس شریف را از چنگال رژیم صهیونیستی، مسئلت دارم.
 

اخبار مرتبط

There are no results.