دعوت ریاست محترم دانشگاه برای شرکت در راهپیمائی یوم الله 22 بهمن

09 Feb 2016
کد خبر : 3833909
تعداد بازدید : 197

دهه فجر انقلاب اسلامی؛ سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم مکتبی اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر بود که توانست حکومتی الهی را تثبیت کند.

دهه فجر انقلاب اسلامی؛ سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم مکتبی اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر بود که توانست حکومتی الهی را تثبیت کند. امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با بنا نهادن یک حرکت و یک گفتمان جدید به الگویی بی بدیل در جهان مبدل شد. الگویی که الهام بخش نهضت های بسیاری از کشورهای عالم گشت و آن الگو چیزی نیست جز ایستادن در مقابل استبداد و استکبار جهانی.

 خانواده بزرگ دانشگاه بوعلی سینا، با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی سراسری روز پنج شنبه، ‌یوم‌الله بیست ‌و دوم بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، همچون همیشه، با بینش دینی و بصیرت سیاسی، لحظه‌شناسی و درک زمان و با حضوری آگاهانه و انقلابی ، در راه حفظ و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی با کمال افتخار ادای وظیفه خواهند نمود و همگام با ملت ولایت مدار ایران اسلامی، بار دیگر با حضور باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، وحدت و همدلی و صلابت انقلابی خود را به نمایش خواهند گذاشت.