دوازدهمین کنگره ی پیشگامان پیشرفت برگزار می شود

17 Jul 2018
کد خبر : 3811874
تعداد بازدید : 241

دوازدهمین کنگره ی پیشگامان پیشرفت با حضور نمایندگان و اعضای انجمن های علمی، کانونهای فرهنگی، هنری، ادبی و نشریات دانشجویی، تشکل ها و کانون های صنفی دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور، دفاتر استانی بنیاد ملی نخبگان و طلاب در تاریخ پنج شنبه 22 آذرماه 97 در تهران برگزار می شود.

دوازدهمین کنگره ی پیشگامان پیشرفت با حضور نمایندگان و اعضای انجمن های علمی، کانونهای فرهنگی، هنری، ادبی و نشریات دانشجویی، تشکل ها و کانون های صنفی دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور، دفاتر استانی بنیاد ملی نخبگان و طلاب در تاریخ پنج شنبه 22 آذرماه 97 در تهران برگزار می شود.

به اطلاع می رساند مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، بر اساس حکم ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری مأموریت دارد، با مشارکت جامعه علمی و نخبگانی کشور الگوی بومی پیشرفت را بر اساس مولفه های اسلامی - ایرانی و بهره گیری از تجارب جهانی طراحی کند. به میدان آوردن ظرفیت نخبگانی در سطوح مختلف و استفاده مناسب از قابلیت ها، تجارب و توانمندی آنان کار سترگی است که در صورت توفیق برکات فراوانی را برای کشور به همراه خواهد داشت. 
بر همین اساس این مرکز در نظر دارد دوازدهمین کنگره ی پیشگامان پیشرفت را با حضور نمایندگان و اعضای انجمن های علمی، کانونهای فرهنگی، هنری، ادبی و نشریات دانشجویی، تشکل ها و کانون های صنفی دانشجویی دانشگاههای سراسر کشور، دفاتر استانی بنیاد ملی نخبگان و طلاب جوان در تاریخ پنج شنبه 22 آذرماه 97 در تهران برگزار نماید.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه : www.kpip.ir  مراجعه نمایند.
شماره تماس: 88634008 
آدرس ایمیل: kpip@olgou.ir