دومین جشن دانش آموختگی دانشجویان ورودی 1393 دانشکده فنی و منابع طبیعی تویسرکان برگزار شد

11 May 2018
کد خبر : 3813689
تعداد بازدید : 219

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در مورخه97/02/19 ساعت 10 صبح درمحل سالن فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان با حضور

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در مورخه97/02/19 ساعت 10 صبح درمحل سالن فردوسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تویسرکان با حضور دکتر عروتی موفق معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، آقای دکتر بنی اردلان مشاور رئیس دانشگاه و رئیس پردیس دانشکده های اقماری، مهندس مومن مدیر داخلی و کارشناسان کارخانه تولید مواد غذایی سحر و همچنین جمعی از مسئولین محترم ادارات شهرستان تویسرکان از جمله امام جمعه محترم، معاون محترم فرماندار و ... و همچنین اساتید ،کارکنان و جمع کثیری از دانشجویان گرامی دانشکده برگزار گردید.

از جزئیات این برنامه می توان به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، عرض خیرمقدم و همچنین ارائه گزارشی از فعالیت های دانشکده توسط ریاست محترم دانشکده جناب آقای دکتر حاج ولیئی و همچنین حضور حجت السلام والمسلمین موحدی امام جمعه محترم شهرستان درجایگاه و عرض تبریک به دانشجویان فارغ التحصیل اشاره نمود، ایشان همچنین درسخنانی کوتاه به بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص دانشجویان و جوانان(تحصیل، تهذیب، ورزش) پرداخته و همچنین اشاراتی به احادیث نبوی درخصوص فراگیری علم داشتند. در ادامه مراسم آقای دکتر عروتی موفق با حضور درجایگاه با عرض تبریک به مناسبت این اتفاق فرخنده به دانشجویان فارغ التحصیل و نیز قدردانی از خانواد های ایشان به سبب حمایت های مادی و معنوی از فرزندان خود در مراحل تحصیل، در سخنانی کوتاه به دانشجویان توصیه نمودندکه همچنان مدارج عالی تحصیلی را ادامه دهند و از تجربیاتی که در این چهار سال کسب نموده اند به نحو احسن در سایر مراحل زندگی و هچنین درپیشرفت و اعتلای ایران عزیز اسلامی استفاده نمایند. ادامه این برنامه با پخش کلیپی از فارغ التحصیلان و خلاصه ای ازفعالیت های دانشکده در زمینه های علمی، فرهنگی و ورزشی همراه بود.
از جمله برنامه های متنوع این مراسم باشکوه، می توان به اجرای مسابقه دانشجویی و نیز قرائت سوگند نامه و برش کیک ویژه دانش آموختگی توسط فارغ التحصیلان اشاره نمود.
این مراسم با تقدیر و اهداء لوح یاد بود به تک تک فارغ التحصیلان و گرفتن عکس یادگاری با مسئولین و کارکنان محترم دانشگاه به پایان رسید