دکتر سید علی اکبر صفوی قائم مقام دانشگاه شیراز در گفت و گو با ایرنا

27 Oct 2017
کد خبر : 3818864
تعداد بازدید : 207

مجلس با رای اعتماد به وزیر پیشنهادی علوم این وزارتخانه را حمایت کند.

شیراز- ایرنا- قائم مقام دانشگاه شیراز گفت: انتظار ما از نمایندگان مجلس شورای اسلامی این است که با رای قاطع به دکتر منصورغلامی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری، این وزارتخانه را بیش از پیش حمایت کنند.

دکتر سید علی اکبر صفوی، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:در شرایط فعلی آقای غلامی هم در سطح کشور و هم در سطح وزارت علوم مورد حمایت بسیاری از بزرگان است و ما آماده ایم تا از نخستین روز آغاز فعالیتش در وزارت علوم به او و دولت کمک کنیم چرا که برای بهبود کشور راهی هم جز این نیست.

وی افزود: وزیر پیشنهادی علوم از بسیاری از این ویژگی ها برخوردار است و با درایت و تجربه بسیار بالایی که در سطح مدیریت دانشگاه دارد می تواند بسیاری از دغدغه های دانشگاهیان را کاهش دهد و موج پویایی علمی و امید به آینده را در دانشگاه ها احیا کند.

صفوی اظهار کرد: قطعا در کشور استعدادهای فراوانی برای مدیریت های وزارت علوم وجود دارند اما چون فرصت هنرنمایی نداشته اند هنوز شناخت خوبی از آنها نیست و آقای غلامی چون سال های زیادی بعنوان رئیس دانشگاه خدمت موفق داشته، هم با فضای دانشگاهیان آشنایی خوبی دارد و هم با بسیاری از مدیران موفق سابق و فعلی وزارت علوم و دانشگاه های کشور در ارتباط بوده و می تواند از همکاری و مشورت بسیاری از آنها بهره ببرد.