دیدار آزادگان سرافراز با ریاست دانشگاه

19 Aug 2017
کد خبر : 3821849
تعداد بازدید : 217

آزادگان گرامی دانشگاهی با ریاست دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

آزادگان گرامی دانشگاهی با ریاست دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، همکاران آزاده دانشگاه بوعلی سینا، ظهر روز شنبه ۲۹/۰۵/۱۳۹۶ نشستی صمیمانه با ریاست دانشگاه دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست دکتر منصور غلامی ریاست دانشگاه بوعلی سینا، ضمن گرامیداشت این ایام و نیز یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، گفت: ثمره دشواری هایی که شما آزادگان در زمان رژیم بعث عراق متحمل شده اید، امروز باعث سرافرازی و اعتلای جایگاه ایران اسلامی است و امید آن می رود که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی روز به روز بیشتر شود. وی افزود: انتظار می رود از حضور آزادگان به عنوان یادگاران فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه بیشتر استفاده شود و از این روحیه در پیشبرد اهداف عالی دانشگاه بهره بگیریم. دکتر غلامی ادامه داد: این موضوع ضمن اینکه باعث تقویت روحیه در کار و تلاش و استمرار در نیل به هدف می شود، موجب ارزش بخشی به تأثیر گذاران این عرصه ها شده و همیشه یاد و خاطره ایشان را زنده نگه می دارد. ریاست دانشگاه خاطرنشان کرد: علت سربلندی آزادگان و ایثارگران عرصه جهاد و شهادت این است که هدف والای خود را با مظاهر مادی و دنیایی مبادله نکرده و با عزمی راسخ در این وادی گام نهادند. دکتر غلامی گفت: دیدار و هم نشینی آزادگان عزیز در طول سال نه تنها افتخار ما است، بلکه باعث می شود که روحیه پاک و ارزشمند ایثار و ایثارگری به محیط کار و نیز به محیط خانواده های دانشگاهیان تسری یابد و نباید از برگزاری این نشست ها غافل شد.

در این نشست هم چنین حجت الاسلام و المسلمین عباسی مسؤول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا به بیان احادیث از معصومین علیهم السلام و آیات شریفه قرآن کریم در موضوع جهاد و شهادت پرداخته و ضمن تبیین جایگاه رفیع آزادگان و ایثارگاران عزیز، به تجلیل از زحمات و ازخودگذشتگی های این عزیزان پرداخت.

در این دیدار هم ­چنین آزادگان سرافراز دانشگاه به بیان دیدگاه ها و مسائل ایثارگران پرداخته و نیز پیشنهاداتی در جهت پیشرفت امور دانشگاه به ریاست محترم دانشگاه ارائه نمودند.

در پایان از طرف ریاست دانشگاه به آزادگان عزیز لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود اعطاء شد