دیدار رئیس دانشگاه بوعلی سینا با خانواده معظم شهید حسینی

07 Dec 2014
کد خبر : 3842624
تعداد بازدید : 144

رئیس ستاد کنگره شهدای دانشجویی استان همدان و جمعی از مدیران دانشگاه بوعلی سینا با خانواده شهید سید حسین حسینی در عصر روز دوشنبه 17/9/93 دیدار نمودند..

عصر روز دوشنبه 17/9/93 جناب آقای دکتر غلامی رئیس دانشگاه بوعلی­ سینا و رئیس ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان همدان به همراه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، تعدادی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه ، مدیران و مشاوران و تعدادی از دانشجویان جامعه اسلامی و بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی­ سینا در بیت شهید سید حسین (ایوب) حسینی با خانواده این شهید گرامی دیدار کردند.

در این دیدار رئیس ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان همدان ضمن ادای احترام و ادب به خدمت این خانواده عزیز، از اهداف برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان و نقش این کار در معرفی شهدای دانشجو و منش و رفتار تأثیرگذار آنها در جامعه به خصوص جامعه دانشگاهی صحبت کرده و تأکید کردند که ما وظیفه داریم درحد توان در راه اعتلای فرهنگ شهادت گام برداریم.

در ادامه نیز خانواده شهید مطالبی را در مورد شهید حسینی بیان داشته و هم­چنین از قول شهید فرمودند:

«ما می­خواهیم با درس خواندن آینده انقلاب را بسازیم»

در پایان نیز جناب آقای دکتر غلامی با اهداء لوح تقدیر و هدیه از خانواده این شهید گرامی تقدیر نمودند.

شهید سید حسین (ایوب) حسینی متولد سال 1344 از اعضای فعال بسیج مسجد امیرالمومنین و انجمن اسلامی دبیرستان ابن سینا  همدان بوده، ایشان در رشته پتروشیمی دانشگاه شیراز تحصیل می کردند.

وی باتوجه به اعتقادات و احساس وظیفه به جبهه های جنگ اعزام و در تاریخ 9 اسفند 1365 در حالی که دانشجوی ترم آخر بوده در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.