دیدار ریاست و جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه بوعلی سینا با خانواده شهید غلامرضا خدری

04 Jan 2015
کد خبر : 3842129
تعداد بازدید : 161

در مورخ دوشنبه 15/10/93 جناب آقای دکتر غلامی به همراه جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه و مسئول ناحیه بسیج دانشجویی با خانواده معزز شهید غلامرضا خدری دیدار نمودند.

عصر روز دوشنبه مورخ 15/10/93 جناب آقای دکتر منصور غلامی رئیس دانشگاه بوعلی­سینا به همراه جمعی از معاونین و مدیران دانشگاه و مسئول محترم ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان در راستای برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان همدان، به منظور تکریم خانواده معزز و معظم شهدای دانشجوی استان، با خانواده گرامی شهید غلامرضا خدری دیدار نمودند. در این دیدار آقای دکتر غلامی ضمن تکریم از خانواده بزرگوار شهید خدری، از جایگاه رفیع شهدا به خصوص شهدای دانشجو یاد کرده و افزودند این شهدا باید الگوی جوانان و چراغ راه همگان قرار گیرند.

در این دیدار مادر گرامی شهید غلامرضا خدری ضمن تشکر از حضور میهمانان حاضر، به ذکر خاطرات و خصوصیات اخلاقی شهید غلامرضا خدری پرداخته و تأکید کردند که شهدا در جای حق خود قرار دارند و این ما هستیم که باید از آنها طلب شفاعت کنیم و خودمان را تا حد امکان به آنها برسانیم.

در همین راستا آقای دکتر عروتی موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن قرائت فرازی از وصیت­نامه شهید که خطاب به دانشجو و دانشگاهیان بود از مقام شهدا تجلیل کردند.

در پایان آقای دکتر غلامی با اهداء لوح تقدیر و هدیه از خانواده شهید خدری قدردانی نمودند. لازم به ذکر است که شهید غلامرضا خدری متولد 4/3/1344 در شهر همدان بوده و ضمن طی مراحل تحصیل خود در رشته دبیری شیمی در مقطع کارشناسی در دانشگاه رازی کرمانشاه پذیرفته شد و در حالیکه سال آخر تحصیلات دانشگاهی خود را سپری می­کرد به جبهه­های حق علیه باطل شتافت و در عملیات کربلای 4 در مورخ 4/10/1365 در منطقه ام­الرصاص (اروند کنار) به فیض شهادت نائل گشت.
راهشان پررهرو باد.