دیدار شورای مرکزی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه با سرپرست دانشگاه

25 Nov 2017
کد خبر : 3817484
تعداد بازدید : 189

در اولین روز از هفته بسیج، شورای مرکزی حوزه بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه بوعلی سینا با دکتر محمدی فر دیدار و گفتگو کردند.

در اولین روز از هفته بسیج، شورای مرکزی حوزه بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه بوعلی سینا با دکتر محمدی فر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، ظهر روز یکشنبه 1396/09/05 همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و آغاز هفته بسیج، مسؤول و اعضای شورای مرکزی حوزه بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه بوعلی سینا به همراه جناب آقای فریادرس فرمانده محترم ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان با آقای دکتر محمدی فر سرپرست دانشگاه بوعلی سینا دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار دکتر یعقوب محمدی فر سرپرست دانشگاه، ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج و تبریک پیروزی جبهه مقاومت در روزهای اخیر گفت: بنیان بسیج از روزهای اول انقلاب بر پایه ایثار، از خودگذشتگی و جهاد گذاشته شده و هنوز هم این فرهنگ در بین مردم ما جاری و ساری است. وی خاطرنشان کرد: پذیرش مدیریت در واقع یعنی پذیرش مسؤولیت و اگر در هرکجای جمهوری اسلامی ایران مسؤولیتی برعهده ما نهاده شد، بدانیم که باید از جان و دل برای اعتلای کشورمان تلاش کنیم. دکتر محمدی فر  با استقبال از نقد منصفانه ، تأکید کرد:عملکرد ما در  . چارچوب قانون و در راستای تحقق اهداف سند راهبردی دانشگاه خواهد بود و موفقیت در این مسیر درگرو هماهنگی وهمدلی  خانواده دانشگاه اعم از استاد،دانشجو وکارمند است.وی در پایان  از دانشجویان بسیجی خواست در اعتلای علمی و اجتماعی خود تلاش نمایند 
در ابتدای این دیدار، طیب فریادرس فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان همدان، ضمن تبریک این ایام و نیز تبریک انتصاب دکتر محمدی فر به عنوان سرپرست دانشگاه بوعلی سینا، برای ایشان آرزوی موفقیت کرده و افزود: جایگاه دانشگاه بوعلی سینا همیشه در استان همدان و نیز در سطح کشور تعیین کننده بوده و امید آن می رود که در آینده نیز شاهد پیشرفت این دانشگاه باشیم.
در این نشست هم چنین اعضای شورای مرکزی حوزه بسیج دانشجویی شهید آوینی دانشگاه بوعلی سینا نیز به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در موضوعات مختلف پرداختند.