رئیس دانشگاه بوعلی سینا در جمع جانبازان

20 Apr 2018
کد خبر : 3814274
تعداد بازدید : 214

دکتر یعقوب محمدی فر در مراسم روز جانباز و در جمع ایثارگران دانشگاه بوعلی سینا، تأکید کرد: اگر انگیزه باشد مسیر خیلی هموار می شود و ما باید تلاش کنیم که انگیزه ی نیروهای سازمان گرفته نشود.

دکتر یعقوب محمدی فر در مراسم روز جانباز و در جمع ایثارگران دانشگاه بوعلی سینا، تأکید کرد: اگر انگیزه باشد مسیر خیلی هموار می شود و ما باید تلاش کنیم که انگیزه ی نیروهای سازمان گرفته نشود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا ظهر روز شنبه 1 اردیبهشت در جمع جانبازان و ایثارگران دانشگاه، اظهار داشت: فرصت هایی دست پیدا می کند که مدیران دانشگاه و مسؤولین که هر کدام نقشی را در مجموعه ی نظام اسلامی دارند که در اختیار ایثارگران گرامی قرار دهند و مسائلی را با هم در میان بگذارند.

 

وی افزود: سازمانِ دانشگاه مجموعه ای است از مدیریت های مختلف که در حال خدمت هستند و زمانی که عطری از معنویت، عشق و علاقه به حکومت اسلامی، در آن رایحه خود را پراکنده کند قطعا این خدمت بسیار زیبا تر می شود. 

رئیس دانشگاه بوعلی سینا در ادامه بیان کرد: ما به دنبال آن انگیزه ها هستیم. سازمان های مدیریتی غربی روی انگیزه های مادی و تشویقی فکر می کنند، اما ما در سازمان های کشور خود می بینیم که بعضا کارهایی انجام می شود که از قدرت تصور ما هم فراتر است و چیزی جز عشق، دلبستگی به اسلام و نظام و تعهد این را ایجاد نمی کند.

وی افزود: در جنگی که بر ما تحمیل شد، ما می دانستیم که برای چه می جنگیم و هدفمان این بود که از خاک، کیان، هویت، اسلامیت و چیزی هایی که به خاطر آن انقلاب کردیم دفاع کنیم و هنوز هم این مسیر ادامه دارد.

دکتر محمدی فر تأکید کرد: اگر انگیزه باشد مسیر خیلی هموار می شود و ما باید تلاش کنیم که انگیزه ی نیروهای سازمان گرفته نشود.

وی خاطرنشان کرد: مسأله مهم این است که مجموعه بزرگواران ایثارگر دانشگاه، مجموعه ارزشمندی هستند که باید به عنوان کمک مدیریتی از آنها استفاده کنیم و مجموع سازمان باید این احساس مسؤولیت را داشته باشند که باید به مجموعه مدیریتی دانشگاه کمک کنند تا کارها بهینه انجام شود. 

رئیس دانشگاه در پایان گفت: امروزه دنیای جدیدی است و جنگ ها هم جنگ های نوینی است و وظایف و مسؤولیت های ما به مراتب پیچیده تر و سخت تر از قبل شده است.

به گزارش بسنا، همچنین در این برنامه از جانبازان گرانقدر از مجموعه اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.