رئیس دانشگاه در جمع ایثارگران

13 May 2016
کد خبر : 3832679
تعداد بازدید : 257

همزمان با ولادت حضرت اباالفضل العباس (ع)، رئیس دانشگاه با ایثارگران دانشگاه بوعلی سینا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح روز چهارشنبه 22/02/95 همزمان با ولادت با سعادت حضرت ابالفضل العباس (ع) و روز جانباز، دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه، با اعضای هیأت علمی و کارکنان ایثارگر، در سالن فجر دانشگاه دیدار نمود.

دکتر منصور غلامی در این دیدار صمیمانه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عرض خیرمقدم به ایثارگران دانشگاه، از دیدار ایشان ابراز خرسندی نموده و گفت: جمع قابل توجهی از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه از ایثارگران هستند که ظرفیت بسیار ارزشمندی است. وی افزود: ایثارگران دانشگاه باید معرفی شوند و دانشجویان باید بدانند که استاد آنها و همکاران دانشگاه که در کنارشان هستند، از یادگاران دفاع مقدس هستند. ریاست دانشگاه تأکید کرد: فرزندان و خانوادۀ ایثارگران که موفق هستند باید معرفی شوند و نسبت ایشان با ایثارگران عزیز باید اظهار شود. ایشان خاطرنشان کرد: محدودیت ها زیاد است و این مسأله از قبل بوده و هنوز هم ادامه دارد که البته با فضایی که در اطراف کشور حاکم است، دشمنان قصد عقب نشینی ندارند، در این شرایط وظیفه ای که بر عهدۀ ماست این است که با امکانات موجود راه را به جلو ببریم، البته این مهم با اراده و توانمندی شما قابل انجام است.

در این جلسه هم چنین ایثارگران دانشگاه به طرح مسائل و مشکلات و دغدغه های خود در حضور ریاست دانشگاه پرداختند و در پایان نیز پس از متبرک شدن جلسه به عطر پرچم مقدس حرم حضرت عباس بن علی (ع)، حاضرین با این بیرق مبارک عکس یادگاری گرفتند.