ریاست دانشگاه و هیأت همراه با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کردند

30 Jan 2017
کد خبر : 3826364
تعداد بازدید : 186

دکتر منصور غلامی: یادآوری این ایام پرشور و برکت توسط مسؤولان، موجب افتخار نظام است.

دکتر منصور غلامی: یادآوری این ایام پرشور و برکت توسط مسؤولان، موجب افتخار نظام است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، صبح روز سه شنبه 1395/11/12 در آغازین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، آقای دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه به همراه اعضای محترم هیأت رئیسه دانشگاه و رؤسای محترم دانشکده ها با حضرت آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار نموده و با آرمان های امام راحل عظیم الشأن و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند.

آقای دکتر منصور غلامی ریاست محترم دانشگاه بوعلی‌ سینا در این دیدار، ضمن تبریک به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به ایران و ایام دهه مبارک فجر، تصریح کرد: یادآوری این ایام پرشور و برکت توسط مسؤولان مختلف موجب افتخار نظام و گرامیداشت یاد وخاطره آنها خواهد بود. دکتر غلامی ادامه داد: امیدواریم انقلاب اسلامی ایران همچون زمان انقلاب، از شرایط پر تلاطم و توطئه‌ های دشمنان به سلامت عبور کرده و شاهد پیوستن این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) باشیم.

در این دیدار، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و خیر مقدم به میهمانان گفت: انقلاب اسلامی ایران با شاخصه ‌ها و ویژگی ‌های خاصی که دارد ادامه دهنده طریقت انبیاء الهی بوده و خواهد بود. وی با بیان اینکه انبیا همواره در طی مسیر رسالت خود با سنگ‌ اندازی دشمنان مواجه بودند، افزود: در شرایط کنونی نیز این انقلاب اسلامی مورد طمع و توطئه بسیاری از دشمنان اسلام قرار گرفته است. وی با تأکید بر اینکه همواره عوام امت به پیروی از خواص امت مسیر خود را طی می‌کنند، افزود: اگر خواص امت مسیر حق و حقیقت را بیابند و در این مسیر گام بردارند به طور قطع عوام امت نیز از آنها پیروی کرده و موجب تعالی آنها خواهد شد. نماینده محترم ولی فقیه در استان با بیان اینکه دانشگاهیان و حوزویان مهمترین خواص امت هستند، عنوان کرد: سایر خواص نیز از سرچشمه این دو استفاده و رشد می‌کنند بنابراین دانشگاه و حوزه مهمترین گروه خواص هستند و این افراد باید مسیر حقیقت را به خوبی شناخته و بار تکلیف را بر دوش خود قبول کنند. وی با تأکید بر اینکه فلسفه انقلاب باید برای مردم تفهیم شود، افزود: دشمنان اسلام با استفاده از ابزار‌های مختلفی همچون فضای مجازی درصدد از بین بردن ارزش ‌های اسلام و انقلاب در میان جوانان بر آمده‌اند که باید گروه خواص در این زمینه احساس تکلیف کنند.