رییس دانشگاه بوعلی‌سینا به دکتر محمدعلی زلفی گل تبریک گفت

26 08 2021 04:56
کد خبر : 3796510
تعداد بازدید : 213

رییس دانشگاه بوعلی‌سینا در پیامی انتصاب شایسته دکتر محمدعلی زلفی‌گل به عنوان وزیر علوم تحقیقات و فنّاوری را به ایشان و جامعۀ دانشگاهی کشور تبریک گفت.

 

 

درپی کسب رای اعتماد جناب آقای دکتر محمدعلی زلفی‌گل به عنوان  وزیر علوم تحقیقات و فنّاوری از جانب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، رییس دانشگاه بوعلی‌سینا در پیامی این انتخاب شایسته را به ایشان و جامعۀ دانشگاهی کشور تبریک گفت.
متن کامل پیام به شرح زیر است:
باسمه تعالی
استاد فرهیخته و ارجمند، جناب آقای دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر محترم علوم تحقیقات و فنّاوری
با سلام و احترام
انتخابِ مدبّرانه و شایستۀ حضرت‌عالی را از سوی رئیس محترم جمهور به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فنّاوری، و مُهر تأیید نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی با رأی اعتمادِ قاطع بر این انتخابِ هوشمندانه؛ خدمت حضرت‌عالی و دانشگاهیان سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
بی‌شک، تجارب ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های متعدد و متنوع اجرایی و راهبردی، نویدبخش فرداهایی روشن و پرفروغ برای دانشمندان و دانشجویان این مرز و بوم خواهد بود. برای دانشگاه بوعلی‌سینا، باعث بسی مباهات و افتخار است که در آستانۀ پنجاهمین سالگرد تأسیس دانشگاه، حضرت‌عالی به عنوان یکی از شاخص‌ترین و برجسته‌ترین دانشمندان جهان اسلام و دانشگاه بوعلی‌سینا، فروزنده و نگاهبان چراغِ علم و معرفت و دانش در کشور نخبه‌پرور و متمدن ایران شده‌اید. امید است حضورِ امیدبخش شما در این مسئولیت خطیر، منشأ تحولات شگرف و فزاینده در تمام بخش‌ها و زیرمجموعه‌های وزارت علوم گردد.
در پایان‌ ضمنِ قدردانی و سپاس از زحمات و تلاش‌های مشفقانۀ وزیر محترم سابق علوم،جناب آقای دکتر منصور غلامی، دوام توفیقات حضرت‌عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دولت مردمی برای ایران قوی و تحقق اهداف متعالی وزارت علوم با تأسّی از منویات مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

دکتر یعقوب محمدی فر

اخبار مرتبط

There are no results.