شهدا را باید به سادگی خودشان معرفی نمود

25 May 2015
کد خبر : 3839879
تعداد بازدید : 225

مراسم گرامیداشت سوم خرداد با حضور اعضاء هیأت رئیسه ،اعضاء هیات علمی ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

مراسم گرامیداشت سوم خرداد با حضور اعضاء هیأت رئیسه ،اعضاء هیات علمی ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

همزمان با سالروز عملیات ظفرمند بیت المقدس و آزادی خرمشهر و همچنین اعیاد مبارک شعبانیه و به همت پایگاه بسیج کارمندی شهید امینی صبح روز  یکشنبه 3/3/94 مراسمی با حضور اعضاء هیأت رئیسه ،اعضاء هیات علمی ،کارکنان و دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا،خانواده معظم شهدا،جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و اعضای پایگاه های بسیج ادارات در استان در سالن شهید چمران دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

درابتدای این برنامه رئیس دانشگاه بوعلی سینا ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم به حضار ،  یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا را گرامی داشته و گفت: ما تحت رهبری آن نفس زکیه ، آن امام بزرگ لذت استقلال و آزادی را چشیدیم. دکتر منصور غلامی با اشاره به این مهم که شهدا جان خود را در راستای اهداف گرانقدر انقلاب اسلامی فدا کردند افزود: جا دارد که دراین ایام از شهدای خرمشهر و هم چنین از سرداران ، فرماندهان و اداره کنندگان عملیات های دفاع مقدس که با برنامه ریزی های دقیق و سعی و تلاش بی وقفه عملیات ها را مدیریت کردند یاد کنیم.

 مهمان ویژه این برنامه سردار عبدالفتاح اهوازیان "از فرماندهان دفاع مقدس و همرزم شهیدان هاشمی و هور" از پاکبازی های شهدای دفاع مقدس روایت کرده و ضمن تشبیه شهدا به مهندسان روزگار ما و با اشاره به آیه شریفه ".....عند ربهم یرزقون" گفت:ما فکر نکنیم که شهدا در بین ما نیستند.آنها هستند و روزگار ما را مهندسی می کنند.

اهوازیان با تاکید بر این مهم که "شهدا را باید به سادگی خودشان معرفی نمود" ،افزود:سیره عملی و ساده شهدا باید الگوی عمل و رفتار جوانان ما باشد.

درادامه دکتر غلامی رئیس دانشگاه بوعلی سینا با اهداء لوح سپاس از حضور سردار اهوازیان تقدیر به عمل آوردند.

پایان بخش مراسم مولودی خوانی یکی از مداحان اهل بیت (ع) به مناسبت اعیاد شعبانیه بود.