ضیافت اندیشۀ اساتید آغاز به کار کرد

16 Jul 2016
کد خبر : 3831569
تعداد بازدید : 277

با حضور اعضای هیأت رئیسه، طرح ضیافت اندیشۀ اساتید در دانشگاه بوعلی سینا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، صبح روز یکشنبه 27/04/95 با حضور اعضای هیأت رئیسه و اساتید دانشگاه، مراسم افتتاحیۀ طرح ضیافت اندیشۀ اساتید در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

در این مراسم دکتر منصور غلامی ریاست دانشگاه بوعلی سینا، با تشکر از برگزارکنندگان این طرح ارزشمند، طرح ضیافت اندیشۀ اساتید را جزو بهترین برنامه ها دانسته و افزود: باید در فضای دانشگاه ها بر بخش تربیت توجه ویژه ای داشته باشیم تا فضای تربیتی در دانشگاه حاکم شود. وی گفت: طبیعتاً در این دوره باید سمت و سوی مطالب به جهتی برود که این فضا به سال تحصیلی نیز تسری یابد. دکتر غلامی خاطرنشان کرد: اساتید باید ملاک تربیتی را در اولویت قرار دهند و اگر این مهم فراموش شود مسائل تربیتی دانشجویان را با مخاطره مواجه می­کند. وی اظهار کرد: ما باید در صدر لیستی قرار بگیریم که در آینده دانشجویان از آن به عنوان اساتید نمونه یاد می­کنند. ریاست دانشگاه با تأکید بر کارهایی که معاونت آموزشی در مورد آشنایی با قوانین دانشگاه برگزار می­کند گفت: مخصوصاً اساتید جوان باید اهتمام ویژه ای برای شرکت در آنها بورزند چون ممکن است بعضاً در آینده مشکلاتی برای ایشان پیش آید که قابل جبران نخواهد بود.
در ادامۀ این مراسم همچنین دکتر عباس افخمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه به تبیین قوانین آموزشی این طرح پرداخته و درپایان نیز حجت الاسلام والمسلمین رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به تبیین جایگاه و اهمیت مسائل تربیتی در کنار تعلیم و آموزش از دیدگاه اسلام پرداخت.