عهد و پیمان با ولی الله الاعظم (عج) در آغاز سال کاری جدید

01 Apr 2016
کد خبر : 3833609
تعداد بازدید : 169

سال کاری 1395 در صبحگاه چهاردهم فروردین، با حضور رئیس، اعضای هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه، پس از قرائت دعای عهد و دید و بازدید سال نو در مسجد دانشگاه بوعلی سینا آغاز گردید.

صبحگاه روز شنبه 14/1/1395سال کاری جدید، با حضور رئیس، اعضای هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه، پس از قرائت دعای عهد و دید و بازدید سال نو در مسجد دانشگاه بوعلی سینا آغاز گردید.

در این مراسم، دکتر منصور غلامی رئیس دانشگاه بوعلی سینا ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت دخت گرامی پیامبر گرامی اسلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و هم چنین تبریک سال جدید به همۀ دانشگاهیان و آرزوی سالی مملو از خیر و برکت، سال 1394 را سالی پر از موفقیت و پربار برشمرده و توفیقات علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه را مرهون زحمات اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه دانست. وی هم چنین با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" توسط مقام معظم رهبری، تحقق این شعار را ضروری خوانده و سال پیش رو را پر از اهداف مهم و حیاتی ارزیابی نمود. دکتر غلامی خاطرنشان کرد: همۀ ما باید تلاش کنیم تا در سنگرهایی که در دست داریم، وظایف خود را به نحو احسن انجام دهیم تا همانند گذشته شاهد پشت سر گذاشتن پله های پیشرفت باشیم.