مدافع حرم در حریم دانشگاه

11 Oct 2015
کد خبر : 3837254
تعداد بازدید : 281

شب گذشته آحاد مردم شهیدپرور همدان در کنار دانشگاهیان با پیکر سردار سرلشگر پاسدار شهید حسین همدانی وداع کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا شب گذشته یکشنبه 19/7/1394 آحاد مردم شهید پرور همدان به همراه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های استان در کنار مسئولان لشگری و کشوری با پیکر مطهر سردار سرلشگر پاسدار شهید حسین همدانی وداع کردند.

در این مراسم سردار مرتضی قربانی رئیس موزه دفاع مقدس و فرمانده لشکر 25 کربلا در دوران دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید گلگون کفن استان همدان، این دیار را مردخیز دانسته و گفت: شهید همدانی از مردان نامی این خطه و از نام آوران عرصه جهاد و شهادت بود. وی ضمن تاکید برروحیه حسینی و ولایی این شهید والامقام افزود: امام خمینی (ره) با نهضت خود که از طفولیت با شهادت پدر خود آغاز کرد همواره در پرورش مردانی دلاور و آماده شهادت همچون شهید همدانی شهره تاریخ است. رئیس موزه دفاع مقدس گفت: سردار شهید همدانی عصاره شهداء و رزمندگان تمام سال های ایثار و مقاومت بود که همواره در جبهه های حق علیه باطل خط شکن بوده و افتخارات متعددی را به تاریخ گهربار این سرزمین افزوده است.

در ادامه مردم انقلابی و شهیدپرور همدان با ذکر مصیبت اباعبدالله الحسین (ع) توسط مداح اهل بیت حاج مجتبی رمضانی با پیکر مطهر سردار سرلشگر پاسدار شهید حسین همدانی وداع کردند.