مراسم افتتاحیه دهه سرآمدی آموزش برگزار شد

23 Apr 2018
کد خبر : 3814094
تعداد بازدید : 234

مراسم افتتاحیه دهه سرآمدی آموزش دوشنبه 3 اردیبهشت ماه از ساعت 16 در سالن سرو دانشکده جدید کشاورزی با حضور گرم و صمیمی اعضاء هیأت علمی دانشگاه برگزار گردید.

مراسم افتتاحیه دهه سرآمدی آموزش دوشنبه 3 اردیبهشت ماه از ساعت 16 در سالن سرو دانشکده جدید کشاورزی با حضور گرم و صمیمی اعضاء هیأت علمی دانشگاه برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم پس از تلاوت قرآن و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آقای دکتر ساریخانی معاونت محترم آموزشی دانشگاه ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم به حضار در خصوص نامگذاری و برنامه های دهه سرآمدی آموزش مطالبی را برای شرکت کنندگان در مراسم بیان نمودند.

در ادامه مراسم جناب آقای دکتر محمدی فر ریاست محترم دانشگاه به مسئله امر خطیر آموزش در دانشگاه، دانشجو پروری و سیاستهای کلان آموزشی دانشگاه و همچنین به موضوع برنامه های توسعه آموزشی دانشگاه پرداختند.

حجه الاسلام و المسلمین عباسی نماینده ولی فقیه در دانشگاه در قسمتی از بیانات خود به این مسئله اشاره نموند که دانشگاهیان باید سیاسی باشند اما نباید فضای دانشگاه را با سیاسی بازی های نامناسب آلوده کرد، ایشان همچنین تاکید نموند گروه های سیاسی روحیه انتقاد پذیری را در خود تقویت نمایند.

در ادامه مراسم از معاون محترم سابق آموزشی دانشگاه جناب آقای دکتر عباس افخمی با اهداء لوحی با امضاء ریاست محترم دانشگاه تقدیر و تجلیل به عمل آمد

یکی از قسمتهای مراسم که مورد استقبال زیاد اعضاء محترم هیأت علمی دانشگاه قرار گرفت برگزاری مسابقه خاطره نویسی بود.در این مسابقه از اساتید محترم درخواست شده بود یک خاطره به یادماندنی که در طول دوره مدرسی در نظرشان زیبا و جالب بود را در یک برگه از پیش تعیین شده بنویسند.

در پایان مراسم با قید قرعه کشی به 12 خاطره برتر پس از قرائت خاطره توسط مجری برنامه به رسم یادبود هدیه ای تقدیم شد.