مراسم تودیع و معارفه مدیر و سرپرست امور مالی دانشگاه برگزار شد

16 Apr 2018
کد خبر : 3814334
تعداد بازدید : 204

مراسم تودیع آقای مهدی غیاثوند و معارفه آقای محمد مهدی غفاری به ترتیب مدیر سابق و سرپرست فعلی امور مالی دانشگاه در روز سه شنبه 28/1/97 با حضور رئیس دانشگاه و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و جمعی از مسوولان و کارکنان امور مالی دانشگاه در سالن جلسات شهید ایزدی برگزار شد.

مراسم تودیع آقای مهدی غیاثوند و معارفه آقای محمد مهدی غفاری به ترتیب مدیر سابق و سرپرست فعلی امور مالی دانشگاه در روز سه شنبه 28/1/97 با حضور رئیس دانشگاه و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی و جمعی از مسوولان و کارکنان امور مالی دانشگاه در سالن جلسات شهید ایزدی برگزار شد.

در این مراسم دکتر علی عربی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه، گزارشی از روند فعالیت‌های حوزه تحت مجموعه خود ارایه داد و در بخش دیگری از صحبت‌های خود از خدمات آقای مهدی غیاثوند ، مدیر سابق امور مالی دانشگاه، تقدیر و تشکر کرد و برای آقای محمد مهدی غفاری در پذیرش مسوولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.

دکتر محمدی فر رئیس محترم دانشگاه ضمن تشکر از آقای قیاثوند مدیر سابق امور مالی دانشگاه در بخشی از صحبتهای خود به حساسیت کار در واحد امور مالی اشاره نمودند و برای آقای محمد مهدی غفاری در مسؤولیت جدید آرزوی موفقیت نمودند.

  گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح از زحمات آقای مهدی غیاثوند، مدیر سابق امور مالی دانشگاه قدردانی شد.