مراسم سخنرانی انجمن اخلاق در علوم و فناوری

18 May 2018
کد خبر : 3813449
تعداد بازدید : 205

برگزاری سخنرانی با موضوع اخلاق نویسندگی در سالن اجتماعات شهید ایزدی دانشگاه

انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری (شعبه همدان) در روز چهارشنبه مورخ 26 اردیبهشت ماه 1397 در سالن اجتماعات شهید ایزدی دانشگاه بوعلی سینا اقدام به برگزاری مراسم سخنرانی با موضوع « اخلاق نویسندگی» توسط فرزند حضرت آیت الله العظمی آخوند ملاعلی معصومی همدانی ، استاد دانشگاه صنعتی شریف ، چهره برگزیده جشنواره فارابی سال 96 و همچنین چهره فاخر مراسم اردیبهشت مفاخر استان همدان « جناب آقای دکتر حسین معصومی همدانی» نمود.
در این مراسم جناب آقای دکتر بیژن حاجی عزیزی از طرف جناب آقای دکتر منصور غلامی  وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری که رئیس انجمن اخلاق در علوم و فناوری شعبه همدان عرض خوش آمدگویی به حضار در سالن نموده و از برنامه های آتی انجمن بیاناتی را ایراد نمودند.
سپس جناب آقای دکتر معصومی همدانی سخنران ویژه مراسم در خصوص موضوع اخلاق نویسندگی به بحث و اظهار نظر پرداختند.
در پایان مراسم از طرف انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فناوری لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود به دکتر معصومی اهداء گردید.

انجمن ایرانی اخلاق در علوم و فاوری شعبه همدان برای تمامی اعضاء انجمن و حضار در جلسه «گواهینامه معتبر حضور در مراسم» صادر خواهد نمود.

از تمامی اساتید، کارمندان، دانشجویان و علاقمندان به شرکت در جلسات انجمن ایرانی اخلاق در علوم فناوری دعوت به عمل می آید با مراجعه به دفتر شعبه همدان (واقع در سازمان مرکزی دانشگاه بوعلی سینا -طبقه دوم دبیرخانه هیأت ممیزه 08138380702 ) نسبت به ثبت عضویت اقدام نمیاند.