مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پایه برگزار شد

15 Nov 2015
کد خبر : 3836429
تعداد بازدید : 192

صبح امروز مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پایه با حضور ریاست و معاونین دانشکده و هم چنین مدیران گروه های آموزشی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، صبح امروز دوشنبه 25/8/1394 مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم پایه با حضور ریاست و معاونین دانشکده و هم چنین مدیران گروه های آموزشی در سالن شهید چمران برگزار شد.

در این مراسم دکتر مجید صادقی فرد رئیس دانشکده علوم پایه با عرض تسلیت به مناسبت ایام پیش رو و هم چنین تبریک ورود دانشجویان جدیدالورود به دانشکده علوم پایه دانشگاه بوعلی سینا، این دانشکده را با قدمت 40 ساله یکی از قدیمی ترین دانشکده های دانشگاه و کشور دانسته و افزود: دانشکده علوم پایه با در اختیار داشتن امکانات مناسب و برخورداری از کادر با تجربه و شاخص اعم از کارکنان و اعضای هیات علمی، توانسته و می تواند منشا خیلی از موفقیت ها و پیشرفت ها باشد. دکتر صادقی فرد با اشاره به حساس بودن ترم اول تحصیل دوره کارشناسی، این دانشجویان را در اولین ترم بسیار آسیب پذیر دانسته و گفت: دانشجویان جدیدالورود مراقب باشند در این ترم تحت تاثیر عوامل مختلف دچار افت تحصیلی نشوند.

در ادامه دکتر عبدالحسین خدام محمدی معاون آموزشی دانشکده علوم پایه به ارائه قوانین آموزشی برای دانشجویان جدیدالورود پرداخت.

درپایان نیز مدیران گروه های آموزشی به طور مستقل با دانشجویان به گفتگو پرداختند.