مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده فنی و مهندسی کبودراهنگ برگزار شد.

24 Oct 2017
کد خبر : 3819194
تعداد بازدید : 175

حضور اعضاء محترم هیات رئیسه دانشگاه در مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده فنی و مهندسی کبودرآهنگ

حضور اعضاء محترم هیات رئیسه دانشگاه در مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده فنی و مهندسی کبودرآهنگ

بنا به گزارش روابط عمومی دانشگاه در اولین روز ابان ماه سال جاری با حضور اعضاء محترم هیات رئیسه دانشگاه و جمع پرشور دانشجویان و مسئولین محترم دانشکده مراسم معارفه دانشجویان جدید الورود در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی کبودرآهنگ برگزار گردید.

در ابتدای این مراسم دکتر مهدی قیاسوند رئیس محترم دانشکده فنی و مهندسی کبودرآهنگ ضمن خوش آمدگویی گزارشی از فعالیت های انجام شده در این دانشکده را ارائه نمودند.

سپس حجه السلام و المسلمین عباسی مسئول محترم دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه طی سخنانی ضمن تاکید به جایگاه علم همراه با تزکیه، نکات مهمی را در خصوص حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی بیان داشتند.

 در ادامه برنامه دکتر محمدی فر معاون محترم توسعه مدیریت و امور پشتیبانی دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از فعالیت های چشمگیر سه سال اخیر مجموعه مدیران دانشگاه به ویژه حوزه مشاور رئیس و رئیس پردیس دانشکده های اقماری در خصوص هماهنگی بیشتر با پردیس اصلی برای پیگیری امور جاری و تسهیل امور دانشجویان عزیز و مسائل مختلف دانشگاه از جمله دانشگاه D8 مطالب مهمی را خطاب به دانشجویان بیان داشتند. در ادامه این بازدید معاونین محترم و همراهان از قسمت های مختلف دانشکده به ویژه خوابگاه دانشجویان بازدید نموده و با آنها به گفتگو پرداختند.