مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشکده صنایع غذایی بهار با حضور معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی

04 Dec 2017
کد خبر : 3817109
تعداد بازدید : 165

مراسم گرامیداشت 16 آذر (روز دانشجو) در مورخه 13/09/96 در سالن کانون فرهنگی و تربیتی میعاد شهرستان بهار با حضور جناب آقای دکتر عروتی موفق معاونت محترم فرهنگی، جناب آقای دکتر بنی اردلان مشاور رئیس دانشگاه و رئیس پردیس دانشکده های اقماری و جمعی از مسئولین و اعضاء محترم هیات علمی و کارکنان دانشکده صنایع غذایی بهار برگزار گردید.

مراسم گرامیداشت 16 آذر (روز دانشجو) در مورخه 13/09/96 در سالن کانون فرهنگی و تربیتی میعاد شهرستان بهار با حضور جناب آقای دکتر عروتی موفق معاونت محترم فرهنگی، جناب آقای دکتر بنی اردلان مشاور رئیس دانشگاه و رئیس پردیس دانشکده های اقماری و جمعی از مسئولین و اعضاء محترم هیات علمی و کارکنان دانشکده صنایع غذایی بهار برگزار گردید. ابتدا پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و پخش سرود ملی آقای دکتر ساکی ریاست محترم دانشکده صنایع غذایی ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و مسئولین محترمی که از دانشگاه شرف حضور داشتند به جایگاه علم و علم آموزی اشاره نموده و دانشجویان را ترغیب به ادامه راه شهدای 16 آذر 1332 نمودند. پس از ایشان جناب آقای دکتر عروتی موفق معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در جایگاه به عنوان سخنران مراسم حضور یافته و ضمن تبریک ایام هفته وحدت و ولادت پرسعادت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق علیه السلام با اشاره به واقعه روز 16 آذر 1332 که چگونه دانشجویان دانشکده فنی در برابر استکبار ایستادند تا جنبش دانشجویی برای اهداف عالی انسانی شکل گیرد. استکبار ستیزی، آزادیخواهی و عدالت خواهی از اهداف و شاخص های این حرکت عظیم دانشجویان در سال 1332 بود.

در ادامه مراسم دوتن از دانشجویانی که موفق شده بودند در آزمون کارشناسی ارشد به دانشگاه تهران راه یابند از نحوه موفقیت خود در این راه سخن گفتند. در پایان مراسم از دانشجویان برتر آموزشی با اهدای لوح و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.